|

صعود دیوانه کننده دوج کوین

کل بازار دوج کوین در دست 100 نفر!

دوج کوین از ابتدای امسال تاکنون به بیش از 7000 درصد رسیده و عملکرد قابل توجهی در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال و مجازی داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نتایج یک گزارش نشان می دهد بخش عمده ای از معاملات دوج کوین ششمین ارز مجازی مهم و بزرگ جهان در اختیار حدود 100 نفر است.

به گزارش یاهو فایننس، دوج کوین اخیرا به یک ارز مجازی و دیجیتال مهم تبدیل شده که دیگر نمی توان آن را نادیده گرفت. ارزش بازار دوج کوین به بیش از 46 میلیارد دلار رسیده و هم اکنون به ششمین ارز دیجیتال و مجازی مهم جهان تبدیل شده است.

بر اساس این گزارش بازدهی دوج کوین از ابتدای امسال تاکنون به بیش از 7000 درصد رسیده و عملکرد قابل توجهی در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال و مجازی داشته است. 

این در حالی است که تمایل سرمایه گذاران برای ورود به بازار دوج کوین نیز همچنان رو به افزایش است. 

البته برخی از فعالان بازار ارزهای مجازی نسبت به این مساله هشدار می دهند که بخش عمده معاملات دوج کوین در اختیار چند نفر خاص است و این مساله ریسک سرمایه گذاری بر روی این ارز مجازی را به شدت افزایش می دهد.

نتایج یک گزارش نشان می دهد 65 درصد دوج کوین تنها در بین 98 کیف پول مجازی در سراسر جهان توزیع شده و این در حالی است که بزرگترین کیف پول مجازی 28 درصد کل دوج کوین های جهان را در اختیار دارد. 

در واقع، 5 کیف پول مجازی حدود 40 درصد دوج کوین ها را تصاحب کرده اند. 

یک تحلیلگر ارشد بازار رمز ارزها در این باره معتقد است که حباب دوج کوین تا پایان امسال خواهد ترکید. 

قیمت دوج کوین هم اکنون به 0.3976 دلار رسیده که نسبت به شب گذشته 32 درصد رشد داشته است. قیمت دوج کوین در 7 روز گذشته نیز 394 درصد افزایش یافته است. 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی