|

افزایش نسبی قیمت رمزارزها

رمزارزها در مدار صعود نسبی پس از اصلاح شدید

قیمت بیت کوین تا زمان انتشار این خبر با افزایش نسبی روبرو شده و یک سوم افت قیمتی خود را جبران کرد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت ارزهای مجازی و دیجیتال که اواخر هفته گذشته با اصلاح و سقوط شدیدی روبرو شد، بار دیگر با افزایش نسبی روبرو شده است.

به عنوان مثال قیمت بیت کوین مهمترین و شاخص ترین ارز مجازی با افت بیشتر از 15 درصدی روبرو شد و زیان و ضرر سنگینی را به سرمایه گذاران وارد کرد.

بر اساس این گزارش تشخیص علت اصلی سقوط شدید قیمت رمزارزها از نظر تحلیل بنیادین کاری سخت و دشوار است ولی برخی تحلیلگران معتقدند که عامل اصلی شتاب دهنده سقوط قیمت بیت کوین و سایر رمزارزها، گمانه زنی های مربوط به اقدام مقام های آمریکایی برای متهم کردن برخی موسسات مالی بزرگ این کشور به استفاده از رمزارزها برای فعالیت های پولشویی بوده است. 

برخی دیگر از تحلیلگران اعلام کردند که قطع گسترده برق در شین جیانگ-جایی که بخش عمده ای از بیت کوین جهان در آنجا تولید می شود، یک عامل مهم و اساسی برای ریزش قیمت این ارز مجازی و سایر رمزارزها بوده است.

علاوه بر ممنوعیت استفاده از ارزهای مجازی در ترکیه از اواخر ماه جاری میلادی، برخی شایعات نیز درباره ممنوعیت استفاده از ارزهای دیجیتال در هند به گوش می رسد. 

قیمت بیت کوین تا زمان انتشار این خبر با افزایش نسبی روبرو شده و یک سوم افت قیمتی خود را جبران کرده و به مرز 56500 دلاری رسیده است. قیمت اتریوم نیز با افزایش محسوسی روبرو شده ولی هنوز نسبت به رکوردهای قیمتی هفته گذشته، 12 درصد فاصله دارد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها