|

گزارش بورسی

این سهام امروز بالاترین رشد را داشت

کدام شرکت ها در معاملات بورس امروز سه شنبه 26 اسفند ماه رشد بیشتری داشتند؟

لینک کوتاه کپی شد

امروز سهامداران شرکت ‌های سیمان مازندران، گروه مدیریت سرمایه‌ گذاری امید و مس شهید باهنر در بورس و معامله‌ گران شرکت ‌های پتروشیمی تندگویان، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و ذوب ‌آهن اصفهان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۳۶هزار و ۳۰۹واحدی در ارتفاع یک ‌میلیون و ۲۹۰ هزار و ۵۲۲ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۸ میلیارد و ۸۳۰ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۸ هزار و ۶۲ میلیارد تومان در بیش از ۸۱۶ هزار نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت ‌های سیمان مازندران، گروه مدیریت سرمایه ‌گذاری امید و مس شهید باهنر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های معاون بافق، معادن منگنز ایران و ایران تایر بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می ‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۸۴میلیون ورقه به‌ارزش ۱۵هزار و ۴۸۳میلیارد تومان در ۳۱۳ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۵۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۸۲۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و ذوب‌آهن اصفهان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه تجارت نو، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود و بیمه کوثر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: گسترش نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی