|

پیش بینی بورس

چند پیش بینی حساس از بورس امروز سه شنبه 26 اسفند 99

چند پیش بینی حساس از بورس امروز سه شنبه 26 اسفند 99 را در ادامه بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

آیا بورس امروز مثبت می‌شود یا روند منفی در پیش می‌گیرد؟ آنطور که کارشناسان پیش بینی کرده اند احتمالا امروز بازار مثبت خواهد بود. البته برخی نیز اعتقاد به بورس منفی یا متعادل دارند. در ادامه نظرات این کارشناسان به صورت کامل آورده شده است.

پیش بینی بورس امروز سه شنبه 26 اسفند 99

کارشناسان اقتصاد نیوز در خصوص بورس امروز پیش بینی ها و تحلیل هایی را ارائه کرده اند. در ادامه چند مورد از پیش بینی کارشناسان در خصوص وضعیت حساس بورس امروز سه شنبه 26 اسفند 99 را با هم بخوانیم:

واجد رضایی کارشناس بازار سرمایه در خصوص پیش بینی بازار بورس امروز سه شنبه 26 اسفند ماه 99 گفت: افزایش قیمت های جهانی بعد از خبر واکسن کرونا هنوز اثرش را بر بازار نگذاشته است. به علاوه قیمت اکثر سهم ها و شاخص کل به لحاظ تکنیکال در موقعیت مناسبی قرار دارند به گونه ای که خط روند نزولی خود را شکسته و اکثرا روی خط حمایت مناسبی قرار دارند. به علاوه تجربه نشان داده روز های آخر سال بازار عموما رنگ سبز به خود می گیرد.

در نقطه مقابل بازار بورس بازار ارز های دیجیتال قرار دارد که ممکن است نقدینگی را از بازار خارج کند. با توجه به همه این موارد احتما مثبت بودن بازار را تا روز های آخر سال خواهیم داشت.

همچنین پیمان حدادی نیز در خصوص پیش بینی بورس امروز سه شنبه 26 اسفند 99 گفت: با توجه به این که امروز آخرین روزی است که سرمایه داران می توانند سرمایه خود را نقد کنند و تا قبل پایان سال نقدینگیشان به حسابشان بیاید، عرضه ها زیاد خواهد شد. بنابراین خریدارانی که دید میان مدت دارند می توانند از این فرصت استفاده کنند و خرید های خوبی داشته باشند. بنابراین رفته رفته در روز های آینده بورس متعادل خواهد شد.

پیش بینی بورس 26 اسفند 99

بورس-۲۶اسفند

منبع: دنیای اقتصاد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها