|

گزارش بورسی

یک خبر مهم برای یک نماد پالایشی

امروز ۱۷ اسفند ۹۹ پالایشی ‌ها روند صعودی را در پیش گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

امروز ۱۷ اسفند ۹۹ پالایشی ‌ها روند صعودی را در پیش گرفتند و در حالی که شبندر نیز در بازه مثبت در حال معامله می‌باشد، یک خبر مهم از این نماد بر روی سایت کدال قرار گرفت. امروز بازار تقریبا پرتقاضا آغاز شد و شاخص ساز‌ها سبزپوش بودند و پالایشی‌ها نیز روند صعودی را در پیش گرفتند. تا اینجا شبندر از جمله پالایشی‌هایی است که روند صعودی خوبی را طی کرده است و سبزپوش می‌باشد.

در حالی که معاملات شبندر در ناحیه سبز دنبال می‌شود خبر تایید افزایش سرمایه این نماد توسط حسابرس بر روی کدال قرار گرفت. در این اطلاعیه آمده است:

با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار) به پیوست اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت آزموده کاران) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۲۸,۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۴۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، سایر اندوخته‌ها، مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار سرمایه، مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و بهبود نسبت‌های مالکانه ارائه می‌گردد.

پیشنهاد می شود:

بررسی‌ها بیانگر آن است که افزایش سرمایه ۳۹۱ درصدی شبندر به تایید حسابرس رسیده است. بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

پیش بینی سود شبندر برای سال ۱۳۹۹ و سال ۱۴۰۰

thm_426_31993_630

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها