|

گزارش بورسی

این سهامداران امروز بیشترین سود را کسب کردند + جزییات

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۴ هزار و ۶۴۵ واحدی به کار خود پایان داد

لینک کوتاه کپی شد

امروز سهامداران شرکت ‌های فولاد آلیاژی ایران، سیمان صوفیان و سیمان غرب در بورس و معامله ‌گران شرکت‌های تولیدات پتروشیمی غدیر، پلیمر آریا ساسول و سرمایه ‌گذاری توسعه و عمران کرمان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند. شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۴ هزار و ۶۴۵ واحدی در ارتفاع یک‌ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۲۸۶ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۵ میلیارد و ۹۳۹ میلیون سهم و حق‌ تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۶۲۱میلیارد تومان در بیش از ۷۱۷ هزار نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فولاد آلیاژی ایران، سیمان صوفیان و سیمان غرب بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌ های پارس سرام، گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو و بیمه پارسیان بیشترین افت را تجربه کردند.

پیشنهاد می شود: 

این گزارش می ‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۱۶۲میلیون ورقه به‌ ارزش ۱۲ هزار و ۹۸۳ میلیارد تومان در ۵۵۲ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۴واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۹۷۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت ‌های تولیدات پتروشیمی غدیر، پلیمر آریا ساسول و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه پاسارگاد، شیر پاستوریزه پگاه فارس و عطرین نخ قم بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها