|

کدام بانک ها تا سقف 50 میلیون تومان راحت تر وام می دهند؟ + نحوه دریافت

دو بانک مهر ایران و سامان از طریق نئوبانک های خود یعنی کیوبانک و بلوبانک اقدام به پرداخت وام نموده اند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دو بانک مهر ایران و سامان از طریق نئوبانک های خود یعنی کیوبانک و بلوبانک اقدام به پرداخت وام نموده اند.

کیوبانک، نام نئوبانکی است که از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران ایجاد شده و توسعه یافته است که خدمات متعددی را به مشتریان این بانک ارائه می‌دهد؛ یکی از آنها، اعطای تسهیلات به صورت غیرحضوری است.

این بانک مبلغ 50 میلیون تومان به افراد دارای اعتبار نزد بانک مهر ایران بدون نیاز به حضور فرد اعطا میکند. برای دریافت این وام مشتریان ابتدا باید به صورت غیر حضوری افتتاح حساب و اهراز حویت نموده سپس بر اساس اعتبار سنجی بانک به آنها وام  می دهد. 

مشتریان دارای اعتبار A و B  مشمول دریافت این وام می شوند. 

بلوبانک، نام نئوبانکی است که از سوی بانک سامان ایجاد شده و اقدام به دادن خدمات متعدد کرده است که یکی از آنها اعطای تسهیلات غیر حضوری می باشد.

بلوبانک سامان مبلغ 40 میلیون تومان وام  با نرخ سود 20 درصد و حداکثر بازپرداخت 12 ماهه بدون نیاز به حضور و ضامن به مشتریان دارای اعتبار اعطا می کند.

 اما این وام دارای  مسیر اعتباری ست که ابتدا با توجه به معدل 3 ماهه میتوان 3 تا 10 میلیون تومان وام گرفت و سپس با توجه به رفتار مالی فرد سقف این وام تا 40 میلیون تومان افزایش می یابد. 

با در نظر گرفتن سود 20 درصد و بازپرداخت 12 ماهه، متقاضیان دریافت وام 40 میلیون تومانی بلو بانک، باید در هر قسط سه میلیون و 705 هزار تومان به این بانک بپردازند. به این ترتیب، مبلغ کل بازپرداخت وام به 44 میلیون و 464 هزار تومان می‌رسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها