|

کریسمس قراره چه بلایی سر ریپل بیاره؟

پیش بینی قیمت ریپل XRP برای روز کریسمس

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می رسد بازارهای ارزهای دیجیتال در چند روز گذشته دچار رکود شده اند. پس از عبور کوتاه مدت از 44 هزار دلار در اوایل این ماه، بیت کوین (BTC) به حدود 41 هزار دلار بازگشت. توکن XRP ریپل نیز الگوی مشابهی را نشان می‌دهد. با این حال، سرمایه گذاران امیدوارند که بازارها در روز کریسمس افزایش پیدا کنند.

طبق گفته Changelly، قیمت XRP ممکن است در کریسمس امسال به 0.71 دلار برسد. افزایش قیمت به معنای رشد حدود 18.3 درصدی نسبت به سطوح فعلی خواهد بود. علاوه بر این، این پلتفرم پیش‌بینی می‌کند که XRP ریپل تا پایان ماه به رشد خود ادامه دهد و در 30 دسامبر به 0.80 دلار برسد، که افزایش قیمتی نزدیک به 33 درصد از سطوح فعلی را نشان می‌دهد.

CoinCodex همچنین تصویری صعودی را برای XRP برای بقیه این ماه ترسیم می کند. با توجه به این پلتفرم، XRP می تواند در روز کریسمس به قیمت 0.68 دلار برسد و حدود 13.3 درصد نسبت به سطوح فعلی افزایش یابد. علاوه بر این، این پلتفرم انتظار دارد که XRP در 31 دسامبر 2023 به 0.78 دلار برسد و حدود 30 درصد از قیمت های فعلی افزایش یابد.

گلدمن ساکس نسبت به XRP ریپل صعودی است

در پادکست اخیر، رائول پال، مدیر سابق گلدمن ساکس، فاش کرد که نسبت به XRP خوش‌بین است. پال گفت که موضع او در مورد XRP یک فرصت مادام العمر است. او اظهار داشت: "وقتی شما چنین چیزی را می بینید، مانند این است، "خوب، اکنون قیمت به شدت کاهش یافته است." ما می دانیم که این یک چیز واقعی است، نیمی از مردم از بازار خارج شده اند، این فرصت یک عمر است.» پس از آن زمان بود که آن را خریدم. و از آن زمان آن را نگه داشته ام."

پال در حال حاضر مدیرعامل (مدیر ارشد اجرایی) Real Vision است. او بحران وام مسکن ایالات متحده در سال 2008 را پیش‌بینی کرد و همچنین به‌عنوان رئیس مشترک فروش صندوق‌های تامینی اروپا در سهام و مشتقات سهام در گلدمن ساکس در لندن خدمت کرد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی