|

عمر بیت کوین و اتریوم سر آمد؟

بیش از 4.5 میلیارد دلار ارزش بیت کوین و اتریوم منقضی شده است

لینک کوتاه کپی شد

 بیش از 4.5 میلیارد دلار بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) امروز منقضی می شوند. در واقع، بیت کوین افزایش چشمگیر قیمت را نشان داده که این حرکت به دلیل هیاهویی که در مورد ورود احتمالی یک ETF بیت کوین در ماه های آینده انجام شد.

ولی امروز هر دو دارایی کاهش یافتند، به طوری که بیت کوین به زیر مرز 34000 دلار و اتریوم به زیر 1800 دلار سقوط کرد. با این حال، امروز، هر دو قرارداد اختیار بیت کوین و اتریوم به ارزش میلیاردها منقضی می شوند که ممکن است منجر به واکنش بی ثبات بازار شود.

4.5 میلیارد دلار ارزش قراردادهای BTC و گزینه های ETH که امروز منقضی می شود

از اول سال تا کنون مطمئناً روند دارایی دیجیتال بالا و پایین بوده است. با این حال، به نظر می رسد که بیت کوین در چند ماه گذشته افزایش یافته و به اوج خود رسید که در میان هیاهوهای تایید ETF، دارایی از 35000 دلار فراتر رفت. اکنون، یک تاریخ مهم در مورد BTC و ETH وجود دارد.

به طور خاص، قراردادهای اختیار بیت کوین و اتریوم به ارزش بیش از 4.5 میلیارد دلار امروز به پایان می رسد. در واقع، قرارداد در حال منقضی شدن در میان رونق در بازار قرارداد اختیار معامله برای هر دو دارایی می رسد. CoinDesk گزارش داد که علاقه آزاد ملی به قراردادهای فعال بیت کوین و اتریوم به 20.64 دلار افزایش یافته است، که بیشتر از سود باز ذکر شده در نوامبر 2021 زمانی که بیت کوین بالای 66000 دلار معامله می شد، افزایش یافته است.

گزینه‌ها قراردادهایی هستند که به خریدار این امکان را می‌دهند که قبل از تاریخ انقضا، دارایی را با قیمت از پیش تعیین شده بخرد یا بفروشد. متعاقباً، میلیاردها ارزش هر دو قرارداد دارایی دیجیتال امروز در ساعت 08:00 UTC به تاریخ انقضای خود نزدیک می شود.

متعاقباً، صرافی پیشرو Deribit قرار است قراردادهای اختیار معامله ماهانه را برای هر دو دارایی تسویه کند. در مقابل، نحوه واکنش قیمت به نتیجه انقضا مهم است که رعایت شود. توسعه ETF همچنان نقش مهمی در حرکت قیمت بیت کوین ایفا خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی