|

اختلاف قیمت جک s5 در کارخانه و بازار؛ آمار عجیب سامانه یکپارچه درباره این خودرو

جک S5، کراس‌اوور چینی کرمان موتور در این دور از فروش سامانه یکپارچه خودرو برای جاماندگان دور دوم سامانه یکپارچه توسط کرمان موتور عرضه شد.

لینک کوتاه کپی شد

جک s5 را می‌توان اولین کراس‌اوور چینی کرمان موتور دانست که از بدو مونتاژ در ایران با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت نیوز، این محصول به دلیل بهره بردن از یک موتور دو لیتری توربوشارژر، توان و گشتاور خروجی خوبی دارد. کرمان موتور به‌قدری به این محصول علاقه‌مند بود که در برهه‌ای جک s5+ را نیز روانه بازار کرد.

قیمت جک s5 کرمان موتور

جک s5، در سومین دوره فروش سامانه یکپارچه خودرو توسط کرمان موتور با قیمت درب کارخانه یک میلیارد و 246 میلیون تومان عرضه می‌شود. قیمت این محصول کرمان موتور در بازار آزاد امروز یک میلیارد و 345 میلیون تومان است. به بیان دیگر این کراس‌اوور چینی در بازار 99 میلیون تومان گران‌تر از سامانه یکپارچه معامله می‌شود.

جک s5، بر خلاف میزان فروش بالایی که طی چند سال گذشته داشت، در دور دوم سامانه یکپارچه با تعداد انصراف بالایی مواجه شد، کرمان موتور نیز برای حل این مشکل طرح فروش اقساطی بدون هیچ محدودیتی را پیاده کرد، اما تعداد انصراف‌ها به حدی زیاد بود که کرمان موتور این محصول را برای  جاماندگان سامانه یکپارچه هم ارائه کرد.

یکی از اصلی‌ترین دلایل تعداد بالای انصراف‌های s5، کاهش اختلاف قیمت بازار و کارخانه این محصول بود، چراکه به دلیل فروش بالای این محصول در بازار و به اصطلاح رند بازار بودن، این محصول کرمان موتور در زمان گرانی بی حد و نصاب خودرو بیش از دیگر محصولات کرمان موتور افزایش قیمت را تجربه کرد و اکنون هم که قیمت خودرو در بازار کاهش یافته است، s5 همچنان از دیگر رقبایش کمتر دچار کاهش قیمت می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی