|

ران گاوی کاردانو در راه است؟

Shiba Inu

کاردانو 17500% آخرین ران گاوی را افزایش داد: آیا موج دومی وجود خواهد داشت؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در طول آخرین بازار صعودی، یعنی از انتهای سال 2020 تا اوج صعودی سال 2021، کاردانو از هر دو بیت کوین و اتریوم بهتر عمل کرد. خبرنامه اخیر Jarvis Labs اشاره کرد که ADA عملکرد ETH را در چرخه گذشته "بیش از سه برابر" کرده است. به موازات آن، «ضریب ده» از BTC بهتر بود. به طور خاص، دارایی ها به ترتیب 17469%، 5560% و 1724% افزایش یافت.

با این حال، از زمان شروع بازار نزولی، عملکرد کاردانو تنها بدتر شده است. با کاهش تقریباً 91 درصدی دارایی نسبت به اوج صعودی خود، سرمایه گذاران امید خود را از دست داده اند. بنابراین، آیا واقعاً بازی برای ADA تمام شده است؟

در قسمت جلوی زنجیره، چند نکته مثبت وجود دارد که نشان می دهد قلب کاردانو همچنان در حال تپیدن است. مورد خود TVL را در نظر بگیرید. از نظر دلار، ارزش تمام وجوه قفل شده در اکوسیستم بیش از 50 درصد از آنچه در اوج بود است [326 میلیون دلار در مارس 22 در مقابل 154 میلیون دلار اکنون]. چنین است، حتی اگر قیمت دارایی فقط یک پنجم قیمت آن زمان باشد [1.19 دلار در مقابل 0.28 دلار]. با این حال، اگر TVL در شرایط ADA سنجیده شود، "رونق" DeFi کاملاً مشهود می شود. این منحنی از ابتدای سال جاری به شدت افزایش یافته است. در واقع، ارزش فعلی وجوه قفل شده به طور قابل توجهی بالاتر از اوج ایجاد شده در سال 2021 است.

حتی از نظر بازی، کاردانو توانسته نمایشی چشمگیر ارائه دهد. در بیشتر زنجیره‌ها، حداقل محدودیت برای سهام وجود دارد. به عنوان مثال، در اتریوم، اعتبار سنجی ها حداقل به 32 اتریوم [به ارزش 60.2 هزار دلار با قیمت امروز] نیاز دارند. در واقع، توسعه‌دهندگان اخیراً قصد دارند این عدد را به 2048 ETH [به ارزش حدود 3.8 میلیون دلار] در آینده افزایش دهند. با این حال، برای به اشتراک گذاشتن ADA، چنین آستانه ای وجود ندارد. هر کسی که می‌خواهد توکن‌ها را به اشتراک بگذارد، می‌تواند تنها با پرداخت 2 هزینه ADA. در نتیجه، حدود 60٪ از کل ADA در حال حاضر سهام است. خبرنامه Jarvis Labs با توجه به همتایان Cardano، اشاره کرد،

نسبت پولیگون 38 درصد است و طرفداران اتریوم از 20 درصد گذشتن بسیار هیجان زده هستند.

از DeFi و سهامداری که بگذریم، کاردانو در بخش توسعه نیز عملکرد خوبی داشته است. با وجود عملکرد ضعیف قیمت، توسعه دهندگان همچنان از پروتکل استفاده می کنند. در واقع، از اواسط ژوئن، فعالیت Github Cardano از شرکت هایی مانند Chainlink، Ethereum، Polkadot و غیره بالاتر بود. بنابراین، می توان ادعا کرد که کاردانو در این مرحله "بسیار زنده و در حال لگد زدن" است. شاید روند صعودی بعدی بتواند شانس خود را در جبهه قیمت تغییر دهد، زیرا این پروژه هنوز رها نشده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی