|

ترا لونا آماده جهش؟!

رقیب شیبااینو، لونا نقشه مرگ شیبااینورا کشیده؟!

Shiba Inu

قیمت Terra Classic (LUNC) پس از اصلاح 8٪ افزایش یافت؟!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت Terra Classic (LUNC) پس از کاهش قیمت بیش از 8٪ افزایش یافت زیرا Terra Rebels subReddit رسمی خود را در روز سه شنبه راه اندازی کرد.Terra Rebels در 11 اکتبر در یک توییت اعلام کرد که گروه توسعه دهندگان داوطلب اکنون یک SubReddit رسمی Terra Rebels دارد. همچنین، Terra Rebels معتقد است که بهتر است برای انجمن Terra Classic (LUNC) یک subReddit رسمی در Reddit، داشته باشد.SubReddit به جامعه امکان می‌دهد تا افکار خود را به اشتراک بگذارد و در مورد آخرین اطلاعیه‌های گروه و پیشرفت‌های مرتبط تعامل داشته باشد.

علاوه بر این، Terra Rebels اخیراً نقشه راه احیای Terra Classic (LUNC) را منتشر کرده است. هدف این گروه بازسازی الگوریتمی Fungible Token (AFT)، بازسازی اکوسیستم پروژه و مستقل شدن از Terraform Labs و Do Kwon است.گروه توسعه‌دهنده در تلاش برای احیای قیمت Terra Classic (LUNC) روی سوزاندن، استقرار، ساخت پروژه، آموزش اکوسیستم و فعالیت‌های حاکمیتی کار کرد.

جامعه حتی به هدف 0.0005 دلار نیز رسید و از زمان بحران کریپتو Terra-LUNA به بالاترین سطح 0.000588 دلاری با افزایش 37000 درصدی رسید. این گروه فعالانه به جامعه در مورد هرگونه کلاهبرداری که به Terra Rebels یا Terra Classic مرتبط است هشدار می‌دهد. دیوید گوخشتین، کاندیدای سابق کنگره ایالات متحده و بنیانگذار Gokhshtein Media، حتی نقشه راه احیای LUNC Terra Rebels را هیجان انگیز دانسته است.

او مدت هاست که منتقد LUNC بوده است. ترا کلاسیک (LUNC) قیمت بازیابی می شود قیمت Terra Classic (LUNC) در 24 ساعت گذشته در بحبوحه فروش بازار به دلیل بالا بودن شاخص دلار آمریکا و اعداد سوخت پایین بایننس، تقریباً 13 درصد کاهش یافت. از سوی دیگر، قیمت بیت کوین و اتریوم در 24 ساعت گذشته بیش از 1 و 2 درصد کاهش یافت و قیمت در حال حاضر به ترتیب 19060 و 1280 دلار معامله می شود. با این حال، قیمت LUNC نزدیک به 8٪ از پایین بهبود یافته است. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته Terra Classic به ترتیب 0.00026 دلار و 0.00030 دلار است. قیمت در حال حاضر با 0.00028 دلار معامله می شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها