|

قیمت کاردانو...

سیگنال های مهم از کاردانو!

cardano

با انتشار خبر پیشرفت هاردفورک واسیل، قیمت کاردانو...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با انتشار خبر پیشرفت هاردفورک واسیل، قیمت کاردانو ۴٫۵ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته و با پیشی گرفتن از ریپل از لحاظ ارزش بازار، به رتبه ششم بازار در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ صعود کرده است و تلاش های طی این شش هفته گذشته برای راه‌اندازی کانال صعودی (سفید)Cardano [ADA] برای شکستن مقاومت 0.55 دلاری سرعت بخشیده است. همچنین، نوسان ثابت بالای خط پایه (سبز) باندهای بولینگر (BB) منعکس کننده یک مزیت خرید کوتاه مدت است.

با نقض سطح 0.55 دلار، خریداران می توانند قبل از تسلیم شدن به تمایلات معکوس الگو، برای بیشتر تلاش کنند. در زمان انتشار، ADA با حدود 0.5763 دلار و حدود 2.85 درصد در 24 ساعت گذشته معامله شد.شکست الگوی قبلی راه را برای بازیابی سریع کانال بالا در نمودار روزانه ایجاد کرد که احتمالاً در روزهای آینده شاهد یک مرحله پر نوسان خواهد بود.آخرین جهش قیمت شاهد افزایش متناظر در حجم معاملات بیش از 36 درصد در 24 ساعت گذشته بود. افزایش احتمالی فروش مجدد از محدوده مقاومت فوری می تواند موانعی برای بهبود کوتاه مدت ایجاد کند.

بسته شدن نهایی در زیر الگو از سیگنال های فروش خبر می دهد.از آنجایی که خریداران شکستی بالاتر از سطح 0.55 دلار پیدا کرده اند، خریداران ADA می توانند روند صعودی آن را در کانال فعلی افزایش دهند. در نهایت، معامله گران/سرمایه گذاران باید حرکت بیت کوین و اثرات آن بر بازار گسترده تر را زیر نظر داشته باشند تا حرکتی سودآور انجام دهند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها