|

با توجه به فرارسیدن موعد اعلام شده

خبر مهم یارانه ای؛ حذف یارانه نقدی منتفی شد؟

باوجود اینکه قرار بود یارانه نقدی بعد از ۲ ماه حذف و کالابرگ جایگزین آن شود، اما حالا به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها شاهد حذف آن نباشیم.

لینک کوتاه کپی شد

چند ماهی است که مردم منتظر خبر دقیقی از دولت در مورد یارانه‌ها هستند؛ یارانه‌هایی که در ابتدا قرار بود 2 ماه به صورت نقدی پرداخت شود تا زیرساخت‌ها برای پرداخت کالابرگ فراهم شود و پس از 2 ماه یارانه نقدی حذف و کالابرگ جای آن را بگیرد. اما حال تقریبا پس از 3 ماه به نظر می‌رسد که حالا حالاها قرار بر حذف یارانه نقدی نباشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اقتصادآنلاین، اواسط هفته، احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، در مورد کالابرگ‌ توضیح داد: از ابتدا مقرر شده بود بعد از اتمام دوره آزمایشی این طرح، نتیجه به ستاد اقتصادی دولت اعلام و سپس اجرایی شده و توسعه پیدا کند. این طرح در حال طی‌ روند اعلام شده است، اما هنوز به ستاد اقتصادی دولت نرسیده است و اگر از سوی دولت تصمیم دیگری گرفته شود، اعلام خواهیم کرد.

از سویی دیگر نیز بسیاری از نمایندگان مجلس اعلام می‌کنند که هنوز زیرساخت‌ها برای توزیع کالابرگ آماده نیست و فعلا قرار است تا پرداخت یارانه نقدی ادامه داشته باشد؛ همچنین یکی از نمایندگان مجلس به اقتصاد آنلاین گفت: هرچند من از ابتدا مخالف یارانه نقدی بودم، اما حال که یارانه نقدی پرداخت شده، به نظر حذف آن کار آسانی نیست و احتمالا مشکلات زیادی ایجاد کند و پذیرش آن نیز توسط مردم دشوار باشد. حالا باید دید در این روزها چه اتفاق جدیدی رخ خواهد داد؛ یارانه نقدی ادامه خواهد داشت و یا کالابرگ در همین روزها جای یارانه را خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها