|

دوج کوین به خاطر ایلان ماسک سربه بیابون زد؟

dogecoin

آیا دوج کوین (DOGE) می‌تواند از یک توییت ایلان ماسک استفاده کند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-ناظران بازار شاهد عقب نشینی قیمت Dogecoin (DOGE) به قلمرو قرمز هستند و انتظار دارند که اگر برخی از حمایت ها برای بالا بردن قیمت دوج کوین ضعیف عمل کنند و به سرعت انجام نشود، میم کوین به صورت هفتگی، ماهانه و حتی سالانه به پایین ترین سطح خود می رسد. داده های موجود نشان می دهد که تا زمان نوشتن این مقاله، DOGE با 0.0653 دلار در حال معامله بود که بیانگراین است در هفت روز گذشته دوج کوین حدود 4.5 درصد کاهش داشته است.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا همیشه از حامیان پرشور Dogecoin بوده است. شهرت و جایگاه او در بازارهای جهانی به او این امکان را داده است که به طور قابل توجهی بر قیمت و جذابیت DOGE تأثیر بگذارد.از آنجایی که DOGE در بازار نزولی جاری ممکن است شکست سنگینی را متحمل شود ، طبیعی است که گمان برود که توییت ایلان ماسک باعث تحریک این توکن محبوب شود، بر اساس نمودارهای Coingecko، DOGE در بازه زمانی یک ساعته 0.6 درصد و در 24 ساعت گذشته 3.0 درصد کاهش یافته است.

از وقتی که میلیاردر ایلان ماسک در مجمع اقتصادی دبی در مورد توییتر صحبت کرد و از هر موضوعی که به  ارزهای رمزنگاری شده مربوط بود دوری کرد، به همین دلیل DOGE هیچ "تبلیغ" در رسانه های اجتماعی، به ویژه از طرف ابر طرفدار خود، ماسک، دریافت نکرده است. در بررسی اجمالی سریع این روزها، قیمت DOGE نزولی به نظر می‌رسد، زیرا تحلیلگران به روند نزولی بیشتر اشاره کردند. و دوج به زیر 0.68 دلار عقب نشینی کرده است.در نتیجه، به نظر می رسد جفت DOGE/USD برای کاهش بیشتر و ادامه مسیر خود به سمت زیان بیشتر در هفته آینده آماده است. هدف اولیه احتمالی، منطقه 0.61 دلار است که در گذشته به عنوان یک سطح حمایت و مقاومت آشکار ظاهر شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها