|

نوسانات قیمت سکه امامی در ۱ ماه گذشته

قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۱

قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز دوشنبه ۲۳ خرداد با ۳۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز یکشنبه و ۱۶ میلیون و ۳۵۰ به فروش رسید.

لینک کوتاه کپی شد

قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ نسبت به آخرین نرخ روز یکشنبه کاهش یافت و در نیمه اول معاملات امروز ۱۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد. سکه طرح قدیم در نیمه اول معاملات امروز با ۳۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز یکشنبه ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رسید. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۵۰۹ هزار تومان رسید. قیمت سکه گرمی سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو، قیمت هر سکه امامی روز دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان بود که با توجه به نرخ امروز سکه امامی، قیمت هر سکه امامی نسبت به هفته گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. سکه امامی یک ماه قبل به ارزش ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به فروش رسید که نرخ امروز سکه امامی نشان دهنده افزایش یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی آن است.

قیمت سکه امامی طی یک هفته اخیر

دوشنبه 16 خرداد سه شنبه 17 خرداد چهارشنبه 18 خرداد پنجشنبه 19 خرداد شنبه 21 خرداد یکشنبه 22 خرداد امروز 23 خرداد
15 میلیون و 50 هزار تومان 14 میلیون و 850 هزار تومان 14 میلیون و 920 هزار تومان 14 میلیون و 940 هزار تومان 16 میلیون تومان 16 میلیون و 650 هزار تومان 16 میلیون و 350 هزار تومان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی