|

قیمت دلار یکشنبه ۱۴ فروردین

بازگشت دلار به کانال 26 هزار تومان

دلار آزاد امروز با حدود ۱۵۰تومان کاهش قیمت، بار دیگر وارد کانال ۲۶هزارتومان شد و در این ساعت از معاملات در قیمت ۲۶هزار و ۹۰۰تومان معامله…

لینک کوتاه کپی شد

دو هفته آغازین سال برای دلار با نوسانات اندکی همراه بود؛ برخی روزها بازار تغییر قیمتی نداشت و بعضی روزها اندکی نوسان را تجربه کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از اقتصادآنلاین؛ بازار ارز روز پایانی هفته گذشته را با ثبات نسبی به پایان برد اما امروز دلار آزاد معاملات را با قیمت ۲۷هزار و ۵۰ تومان آغاز کرد که نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته، تغییر چندانی نداشت. اما در ادامه معاملات، دلار آزاد بار دیگر به کانال ۲۶هزارتومان بازگشت و تا لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۲۶هزار و ۹۰۰تومان معامله می شود که نسبت به روز پنجشنبه کاهش ۱۵۰تومانی را نشان می‌دهد.

کانون صرافان نیز قیمت دلار را ۲۴هزار و ۴۵۰ تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۷۴۶ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. کانون صرافان روز پنجشنبه هفته گذشته قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۱۰۷ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۴۰۷ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش حدود ۳۰۰تومانی را نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۳۸۴تومان برای فروش قیمت خورده است. روز چهارشنبه یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۸۲ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶۸۲ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایش بیش از ۲۰۰تومانی را در قیمت این اسکناس نشان می‌دهد.

 همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۲۳۶ تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۹۸۵ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز پنجشنبه دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۲۷۷ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۲۵ تومان برای خرید قیمت خورده بود که حدود ۴۰تومان کاهش را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی،  ۲۸هزار و ۵۲۷ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۲۴۴ تومان برای خرید قیمت خورده است. روز پنجشنبه یورو در تابلوی این صرافی با قیمت ۲۸ هزار و ۵۴۲ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۲۵۸ تومان برای خرید نمایان شده بود که کاهش قیمت اندکی را نشان می‌دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی