|

سرمایه کلان در انتظار بازار رمزارزها!

دنیای رمزارزها در 2022؟

arzdigital

بازار رمزارزها در بیشتر ماه‌های ۲۰۲۱ پیشرفت خوبی داشت، اما از دسامبر تا کنون شاهد نوسانات شدیدی در مارکت بوده‌ایم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-بازار رمزارزها در بیشتر ماه‌های ۲۰۲۱ پیشرفت خوبی داشت، اما از دسامبر تا کنون شاهد نوسانات شدیدی در مارکت بوده‌ایم. همین موضوع باعث شده است تا سوالات زیادی ذهن سرمایه‌گذاران را درگیر کند. در همین زمینه کارشناسان و تحلیل‌گران پیش‌بینی‌های مختلفی برای ادامه مسیر بازار دیجیتال داشته‌اند و ما در پست حاضر این نظرات را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

نکته اول درباره پذیرش بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۲ است. پیش‌بینی می‌شود پذیرش ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ افزایش چشمگیری داشته باشد و انتظار می‌رود این روند تا آخر سال ۲۰۲۲ به همین منوال پیش برود. گفته می‌شود ارزهای دیجیتال هم در زمینه سرمایه‌گذاری و هم روشی برای پرداخت در زمینه‌های مختلف کاربردی شوند.

پیش‌بینی بعدی درباره نوسانات ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ است. گیلبرت، تحلیل‌گر بازار رمزارزها پیش‌بینی کرده است که التهاب نوسانات کاهش پیدا کرده و بازار به ثبات نسبی خواهد رسید. چندین میلیارد دلار سرمایه رمزارزها در صنایعی مانند موسیقی، ورزش، هنر و بازی استفاده خواهد شد و همین امر ثبات قدرتمندی را در این بازار ایجاد می‌کند.

با توجه به انتقال بلاک‌چین اتریوم به اثبات سهام، انتظار می‌رود روند صعودی اتریوم بسیار سریع‌تر از بیت‌کوین صورت بگیرد. بیت‌کوین نیز می‌تواند در سال ۲۰۲۲ باارزش‌ترین دارایی رمزارزی شود. به‌علاوه پیش‌بینی می‌شود ارزش بازار ارزهای دیجیتال از ۳ تریلیون دلار در ۲۰۲۱ به بیش از ۷.۵ تریلیون دلار در ۲۰۲۲ برسد.

توجه داشته باشید که موارد ذکرشده صرفا پیش‌بینی‌های انجام‌شده توسط تحلیل‌گران کریپتو است و بازار ممکن است روند غافلگیرکننده‌ای هم پیش بگیرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی