|

اتریوم حماسه ای غیرمنتظره!

نهنگ های فوق العاده اتریوم!

ethereum

داده‌های درون‌شبکه‌ای ارائه‌شده توسط شرکت تحلیلی سنتیمنت (Santiment ) نشان می‌دهد که نهنگ‌های بزرگ اتریوم...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-داده‌های درون‌شبکه‌ای ارائه‌شده توسط شرکت تحلیلی سنتیمنت (Santiment ) نشان می‌دهد که نهنگ‌های بزرگ اتریوم – آدرس‌هایی که ۱۰۰,۰۰۰ تا ۱۰ میلیون واحد اتریوم سرمایه گذاری کرده اند،قیمت اتریوم از اواسط نوامبر چند بار به پایین‌تر از منطقه ۴۰۰۰ دلار کاهش یافت و به برخی نهنگ‌ها خیلی از آن را نگهداری کردند. وفقط در ۱۲ روز اخیر، حدود ۷۳۴,۸۰۰ واحد اتریوم، یعنی ۰.۵۹ درصد از عرضه کل این ارز دیجیتال را خریداری کرده‌اند.

اتریوم

زمانی که دوره‌های تثبیت طولانی و حتی کاهش قیمت‌ها باعث خروج سرمایه گذاران کوچک می شود، اما ممکن است برای آدرس‌ هولدرهای بزرگ که به آنها نهنگ‌ گفته می‌شود، اینطور نباشد. خیلی از آنها سرمایه گذاری های کوچک و خرده فروشی اجتناب می کردند و یک کابوس برای آنها بود و که به سرمایه گذاران بزرگ معروف هستند و خرید های عظیمی انجام می‌دهند. شواهد موجود در بازار نشان می دهد که این نهنگ‌ها در ۴۵ روز گذشته ۱.۲۸ میلیون واحد و در ۲ ماه اخیر ۱.۴۶ میلیون واحد اتریوم خریداری کرده‌اند. 

قیمت اتریوم همچنان در یک مسیر صعودی قرار دارد. اتریوم در حال حاضر با قیمت ۴۷۳۵ دلار در حال معامله می باشد اتریوم اکنون ۲/۴۰ درصد با قیمت تاریخی خود که در ۱۰ نوامبر که این رکورد را ثبت کرد حدود ۴۸۶۷ دلار فاصله دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی