|

بیوگرافی طناز طباطبایی و قبضه کردن خوشتیپا / فرنگیس در چشم باد سیمرغ از دستش پرید

طناز طباطبایی بازیگر مشهور و بسیار پر طرفدار ایرانیست که این روزها با استایل کچل شده اش مورد توجه قرار گرفته و نشون داده این مدلی هم جذابه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- درسته که تو دهه نود خیلی از بازیگران نوظهور سینما و تلویزیون با چهره هایی عملی و پروتز شده و پر از تغییرات فعالیت دارن و مشهور شده اند، اما بازیگرانی که در دهه های قبلتر کارشون رو شروع کردن و بدون این مسائل و با استعدادشون بالا اومدن، حالا سینما رو قبضه کرده و همچنان سوپراستار های این عرصه هستند و همچنان میدرخشند. مثلا یکی از این دست هنرمندان خانوم طناز طباطبایی می باشد که با نقش آفرینی در سریال "پرانتز باز" شناخته شد اما خب خانوم بازیگر در سریال های دیگری همچون "میوه ممنوعه" و "در چشم باد" نیز نقش آفرینی داشته و فعالیت های بسیاری در جعبه جادو به ثبت رسانده است. اما خب از یه جایی به بعد طناز طباطبایی هم به سینمای ها پیوست و دیگه تلویزیون رو در حد خودش ندونست. وی این روزها تنها در سریال های نمایش خانگی و یا بر روی پرده نقره ای دیده می شود که خب باید بگیم واقعا هم در ژانر جدی و اجتماعی حرفی برای گفتن داره و جذابه. طناز طباطبایی بسیار پر طرفدار است و این مدلیه که از همون دوران دهه های پیش هم بیننده دوستش داشته و همچنان هم اینچنین است. 

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی کچل

همونطور که در ابتدای مطلب اشاره شد خیلی از بازیگران امروزی به سمت و سوی دیده شدن های متفاوت رفته اند و دیگه به اونچه که به عنوان چهره از ول داشتند قانع نیستند. این دست از افراد حتی در میون بازیگران قدیمی اعتبار اصلیشون رو ندارند و مثلا خانوم نیکی کریمی بر این نظره که سینمای امروز پر شده از لب و گونه های پروتزی که خب این اصلا خوب نیست. اما در این بین هستند هنرمانی هم که چهره ای زیبا دارند که هیچ، روز به روز هم انگر جذاب تر و جوانتر می شوند. مثلا یکیش خود خانوم نیکی کریمی و یا بانو طناز طباطبایی. در ادامه می بینیم تصاویری که از طناز طباطبایی در یکی از مراسمات که بریگران بسیاری در اون جمع بودند. 

طناز طباطبایی

بیوگرافی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی این روزها 41 سال سن دارد. خانوم بازیگر در 20 اردیبهشت 1362 به دنیا اومده و زاده تهران است. خانوم بازیگر فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می باشد. وی تنها 18 سال سن داشت که رفت جلوی دوربین بعد تر هم تجربه حور در تئاتر رو کسب نمود. طناز طباطبایی در دانشکده هنر و معماری ورودی سال 1381 است که استادانی همچون استاد مرحوم حمید سمندریان، کیومرث مرادی، احمد دامود، ناظرزاده کرمانی و غیره رو داشت.

خانوم بازیگر در هنرهای دیگری همچون نقاشی و موسیقی هم استعداد و فعالیت دارد و از نظر فامیلی هم هیچ ارتباطی با دیگر بازیگران طباطبایی ندارد.

طناز طباطبایی

خانواده جذاب

طناز طباطبای یا بهتره بگیم طناز طباطبای قمی تو یه خونواده چهار نفره به دنیا اومده و بزرگ شده. او تنها یک خواهر بزرگتر از خودش دارد که مترجمی زبان خونده و دکترای روانشناسی نیز دارد. پدر خانوم بازیگر تاجر فرش است و خودش میگه به شدت وابسته مادرشه که دبیر بازنشسته هستند.

طناز طباطبایی

سیمرغی که ندادند

طناز طباطبایی یه ناراحتی داره و اونم اینه که میگه من فکر میکردم سر فیلم "هیس دختر ها فریاد نمی زنند" به عنوان بازیگر نقش اول در سال 1391 نامزد بشم اما انتخاب نشدم. 

اون نامزدی در نخستین حضور های من در جشنواره فیلم فجر میتونست راه رو برای من باز کنه یا دلگرمی برام بشه اما نشد.

طناز طباطبایی

دوستام گزیده هستن و از زندگی عادی متنفرم

طنز طباطبایی اهل چندین رفیق داشتن نیست و خانوم بازیگر در این رابطه میگه دوستان اندک و بسیار گزیده ای دارم چرا که خیلی اهل معاشرت نیستم و به روانشناسی عشق دارم و انسانی آینده نگر و جسور هستم که از زندگی و لایف استایل عادی متنفرم. اکثر اوقات فراغتم رو به گالری های عکاسی و نقاشی میرم و خیلی کتاب میخونم و فیلم می بینم.

طناز طباطبایی

تحصیل بخاطر پدر

خانوم بازیگر میگه وقتی رفتم سراغ بازیگری پدرم گفت دوست ندارم تو از این دست بازیگران کوچه بازاری بشی و دلم میخواد تحصیلات آکادمیک داشته باشی، همین شد که تصمیم گرفتم تو دانشگاه نمایش و تئاتر بخونم.

طناز طباطبایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها