|

وقتی مهرداد صدیقیان باید استایل کردنو به نوید یاد بده / بیوگرافی و توجه فراوون به تیپ

مهرداد صدقیان بازیگر جذاب و مشهور ایرانیست که این روزها چهره ای پر طرفدار شده و حالا با تصاویر ژورنالی اش مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امان از دست بازیگران جوانی که کمی هم ژیگول هستند. مثلا می بینید که احسان علیخانی تا به چه اندازه طرفدار داره؟ و یا مثلا مهرداد صدیقیان که همیشه و در هر نقش کاراکتری شیطون و جذاب داشته و همین شده تا بتونه طرفداران فراوونی رو جذب خود کنه. شاید هم سینا مهراد که با نقش آفرینی های مثبت و منفی در هر حال دل مخاطبش رو برده و مورد توجهشون قرار گرفته. اما برگردیم به مهرداد صدیقیان این بازیگر دهه شصتی ایرانی که خب چهره ای کمتر از سن و سالش دارد، اما در واقع دم دمای رسیدن به چهل سالگیه و اونچه که مشخصه اینه که مهداد خان همچنان جذبه و شهرت منحصر به فرد خودش رو حفظ کرده و هرچی سنش هم بالاتر میره پخته تر و پر طرفدار تر میشه! مهرداد صدیقیان اولین بار با ایفای نقش در سریال "سقوط یک فرشته" بود که همراه با خاطره اسدی و هدی زین العابدین دیده شد. این سه بازیگر جوان در واقع شروع شهرت خود را با این سریال تجربه کردند که موضوعی جالب و مناسبتی داشت. مهرداد صدیقیان اما دیگه فقط دل به دل سینما و نمایش خانگی میده و ظاهرا به مانند بسیاری از همکارانش چندان با تلویزیون راه نمیاد.

7002jjqi4

بیوگرافی مهرداد صدیقیان و اصالت

مهرداد صدیقیان همونطور که گفتیم در نزدیکی سن چهل سالگی به سر میبره و در حال حاضر 36 سال سن دارد. وی که از متولدین 30 بهمن 1367 می باشد، در تهران به دنیا اومده و حالا هم بازیگر سینما و تلویزیون محسوب می شود که دیپلم ریاضی دارد و تنها دو جلسه هم دانشگاه رفته. وی در سن 17 سالگی وارد عرصه هنر شد این روزها توجه جالب و خاصی به لباس پوشیدن و مدلینگ دارد.

مهرداد صدیقیان در شهر تهران و در یک خانواده ۴ نفره اومد به این دنیا و به عنوان فرزند بزرگ به خونواده هستش و تنها یک برادر دارد.

65465

استعداد از کلاه قرمزی تا تئاتر

علاقه مهرداد صدیقیان به بازیگری از همون زمان بچگی با دیدن فیلم "کلاه قرمزی" ایجاد شد و درونش شکل گرفت تا اینکه در مدرسه تئاتر رفت و در مقطع راهنمایی استعدادش کشف شد.

387468

از ۱۷ سالگی در سینما

در سال ۱۳۸۴ بود وقتی که ۱۷ سال سن داشت و در پی فراخوان بازیگری برای بازی در نقش اصلی فیلم "عصر جمعه" به کارگردانی مونا زندی میگشتند مهرداد خان رفت و شرکت کرد و بعد از قبولی به شکل حرفه ای رفت جلو دوربین.

mehrdad-sedighiyan1-10

کنار خسرو شکیبایی و جایزه بهترین بازیگر مرد

بعد تر در سال ۱۳۸۵ بود که با فیلم "اتوبوس شب" به کارگردانی کیومرث پوراحمد در کنار زنده یاد خسرو شکیبایی بازی کرد و با ایشون همبازی شد که خب خودش میگه خوشایند ترین اتفاق زندگی هنری اش بوده.

مهرداد صدیقیان به دلیل بازی در این فیلم کاندیدای بهترین بازیگر آسیا در جشنواره آسیا پاسیفیک شد و از جشن خانه سینما نیز جایزه بهترین بازیگر مرد رو تونست به دست بیاره.

شهرت با تلویزیون و این دو سریال

وی سال ۱۳۹۰ وقتی که تنها ۲۳ سال داشت با سریال "سقوط یک فرشته" رفت جلوی دوربین که در اینجا به شدت دیده شد.اما بعدتر شهرت اصلی او با سریال "مدینه" سال ۱۳۹۳ بود که رخ داد و آقای بازیگر اسم و رسمی جانانه پیدا کرد.

مهرداد

مهرداد صدیقیان و توجه به تیپش

مهرداد صدیقیان ظاهری جذاب دارد. او میگوید معمولا لباس برام چیز مهمی به حساب میاد به همین دلیل تا حدی که معقول باشه سعی می‌ کنم اگه لباس خوب و قشنگی می‌ بینم بخرم ولی خب خیلی عجیب و غریب هزینه نمی‌ کنم و حواسم هست.

تناسب اندام با ورزش

آقای بازیگر ادامه داد: برای من خیلی مهم اه که اندامم همیشه درست باشه چون به نظرم صورت و اندام یه بازیگر ابزار کارش هستند و باید همیشه درست و آماده باشن. خیلی حواسم هستش که چه غذایی بخورم، ورزش کنم و شب ها هم زود میخوابم که در درجه اول برای سلامتی و در ادامه برای بازیگری هستش.

5453

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها