|

تیپ کنسرتی نفیسه روشن وقتی از شنبه بازار لباسشو خریده / آخه اینجا هم عینک میزنن خانوم

nafiseh rooshan shayanews

نفیسه روشن رو میشه از اون دسته از افرادی بشمار آوورد که همیشه توی تلویزیون بوده و راهی به سینما نداشته ولی شهرتش کم نشده که زیاد هم شده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفیسه روشن و میشه از اون دسته از بایگرانی دونست که خانوم از پایه های ثابت تلویزیون بوده و به کلی کارگردان های تلویزیونی از ایشون در فیلم های این جعبه ی جادویی دعوت دارن چون بازیگرا کلا دودسته میشن یا اون هایی که در سینما هنرنمایی میکنن و یا اون هایی که در تلویزیون هستن و خب گاهی اوقات پیش میاد که یه نفر از تلویزیون به سینما میخزه ولی خبری از این که کسی از سینما بیاد سمت تلویزیون نیست که احتمالا این موضوع به خاطر پول و دستمزد باشه چون سینما پولساز تره و خب در این بین نفیسه روشن راهی به اون نداشته البته که فکر نکنید که یه وقت ایشون پولدار نیستا خیر از این خبرها نیست.

چون شاید ما ندونیم که در حساب بانکیه نفیسه روشن چه خبره ولی خب از ظواهر امر پیداست که ایشون حال و احوال مالیه خوبی داره و بهش بد نمیگذره خصوصا که از طریق پیجش هم درآمدزایی داره  و برای یه سری از برندها هم مدل میشه پس با این حساب راه های پول در آووردن رو خانوم بازیگر خوب میدونه و البته که در این بین هم یه مقدار حاشیه رو چاشنی قاطیه کار میکنه تا اون بالابالاها بمونه و شهرتش رو از دست نده چون بالاخره یه تایم هایی رو ایشون کم کاره باید برای اون زمان هم فکر کنه! مثلا یهو میاد و جوری رفتار میکنه که انگار با همسر سابقش آشتی کرده ولی بعد از این که بازار حواشی حسابی میترکونه میاد و موضوع رو تکذیب میکنه! حالا از اینا که بگذریم بریم برسیم به این روزای نفیسه روشن پس با ما همراه باشید.

نفیسه روشن

تیپ کنسرتی نفیسه روشن وقتی خیلی دمده شده

این روزا برای خیلی ها مهم هست که از نظر تیپ و استایل روی مد باشن و ترند و این افراد به هیچ عنوان به سمت مدل های قدیمی نمیرن و خب کار تا جایی پیش میره که حتی از شکم خودشون میزنن تا تیپ خوبی داشته باشن حالا چرا خدا میدونه! ولی خب این هم سلیقه ی اون هاست ولی در این بین یه سری از لباس ها هستن که همیشه ترندن و از مد نمیفتن که بهشون میگن استایل های بیسیک مثلا بارونی هلای ساده همیشه رو مدن ولی اون هایی که با توجه به ترندهای سال طراحی های خاصی پیدا کردن مثلا اون هایی که با تکه های چرمی ترکیب شدن و یا هر مدلی که مد شده بعد از یه مدت استفاده از مد میفتن و عمرشون تموم میشه حتی با وجود این که سالم تو کمد شما مونده باشن و شما اون ها رو خیلی کم پوشیده باشید.

پس روی مد بودن همچین سودی نداره که هیچ در برخی از مواقع حتی ضرر هم هست چرا که باید همیشه پول برای خریدهای جدید داشته باشید پس بهتره که زیبایی رو در سادگی پیدا کرد. حالا در این بین یه سری از وقتا پیش میاد که بعضی از بازیگرا میان که ترند و مد باشن ولی یهو خیلی بی کلاس به نظر میان مثلا از تازه ترین ها میشه به تیپپ کنسرتی نفیسه روشن اشاره کرد که خب خانوم خواسته با پالتوش روی مد باشه ولی این روزا مد به سمت طراحی های مینیمال رفته و خب ایشون به خیالش رفته به سراغ یه پالتو مجلسی شیک که با زرق و برقی که داره چشم دربیاره که خب با مد الان همخونی نداره و خیلی ها گفتن این تیپ خانوم زیاد شیک و پیک نیست و حتی ایشون رو بی کلاس و دمده هم نشون میده!

نفیسه روشن

نفیسه روشن فک کرده خودش میخواد طیاره رو برونه که عینک آفتابی زده!

یه سری از ژست ها از قدیم  به قولی سم بودن و خواهند بود مثلا اگر یادتون باشه یه دوره ای مد بوده که با تلفن و گوشی توی دست عکس مینداختن که اگر سن خودتون هم نرسه احتمالا بین اطرافیانتون مادری پدری یا خاله و عمه ای یکیو دارید که یه همچین عکس سمی گرفته باشه و حتی یکی از ژست ها این بوده که تو خونه عینک آفتابی بزنن که در یه حرکت عجیب و باورنکردنی نفیسه روشن این ژست رو زنده کرده ولی به طریق دیگه ای مثلا عکس زیر رو از ایشون میبیند که در هواپیما گرفته و اون رو منتشر کرده ولی نکته ای که عکس رو بسیار عجیب میکنه این هست که ایشون داخل هواپیما عینک زده که خب خیلی عجیبه و تنها میشه اینطور این موضوع رو منطقی  کرد که خودش خلبان باشه و بخواد هواپیما رو برونه وگرنه به عنوان مسافر چرا باید تو این وسیله عینک زد!

نفیسه روشن

نفیسه روشن زوم گوشی رو گذاشت روی صد که بگه چشما رو باش

یه موضوعی که در بین بازیگرای ایرانی بسیار مهم هست اینه که اون فردی که چشم رنگی داره بسیار معروف و مشهور میشه و این موضوع به علت این هست که ما آسیایی هستیم و مثل اروپایی ها زیاد خبری از چشم های رنگی در بینمون نیست و خب  دیدن چشم های رنگی برامون جذابیت و تازگی داره که به همین علت حتی خیلی از بلاگرای بیچاره ی اینستایی چند ساله که لنز میذارن تا بگن ما رو هم جزء چشم رنگیا حساب کنید ولی نفیسه روشن جفت چشم رنگی رو داره و حالا به تازگی با این چشا یه فخر ریزی هم فروخته با عکس زومی که گذاشته! حالا به نظره شما بازیگرای چشم رنگیمون زیباترن یا بقیه؟

نفیسه روشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی