|

نیوشا ضیغمی خودش کم بود یکی دیگشم گذاشت جلو آینه دو تا شد / با ماشینش چه فخری میفروشه

newsha-zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی این روزا داره از طریق پیجش فعالیت میکنه و دیده میشه که حالا به تازگی برای خودش یه سری حواشی ایجاد کرده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نیوشا ضیغمی یکی از اون بازیگرایی هست که یه دوره ای خانوم رو همش توی فیلم های سینمایی که از قضا گیشه ای هم بودن میدیدیم ولی خب این روزا کاملا برعکسه و تنها جایی که نیوشا خانوم رو نمیبینیم دقیقا توی فیلم های سینمایی و جلوی دوربینه چرا که خانوم یه جورایی لفت داده و الان نهایتا بشه از طریق پیج نیوشا ضیغمی ازش خبر گرفت ولی خب نکته ای که جالبه در خصوص این بازیگر اینه که ایشون با وجوده این که این روزا خبری ازش نیست ولی هنوز هم طرفدارهای خودش رو داره و از قضا هم طرفداراش هم سن و سالشون پایینه که خب این میتونه قدرت اینستاگرام باشه.

چون بالاخره نیوشا ضیغمی در این فضا بسیار فعاله و حتی از طریق پیجش تبلیغات هم انجام میده که این موضوع خودش باعث هر چه بیشتر دیده شدن خانوم میشه و از طرف دیگه هم منبع درآمدی هست براش. این روزا نیوشا ضیغمی یه جورایی خودش رو حتی از بازیگرا هم به کلی فاصله داده چون اگه یادتون باشه نیوشا خانوم و یه عده از خانومای بازیگر قبلا با هم یه اکیپ داشتن و حسابی رفیق جینگ بودن ولی این روزا کاملا مشخصه که اکیپشون از هم پاشیده و دیگه خبری از اون دوستی ها نیست و هر کسی داره تنها برای خودش تولید محتوا میکنه تو اینستا. حالا در ادامه بیشتر راجبه این روزای خانوم بازیگر براتون میگیم.

نیوشا ضیغمی

وقتی نیوشا ضیغمی سفره ی دلشو باز میکنه

این روزا اینستاگرام شده یه جایی که اکثر افراد فقط از خوشی و شادیشون توی این فضا عکس و فیلم منتشر میکنن و خبری از غم و ناراحتی نیست مگر این که بخوان یه تکونی به فالووراشون بدن، شروع میکنن از غم و ناراحتیاشون گفتن مثلا یه عده از زوج بلاگرا هستن که اعلام میکنن قراره بچه دار بشن و به همین خاطر یه عالمه فالوور میگیرن و دو روز بعد هم میگن که بچشون سقط شد و یه عالمه فالوور دیگه میگیرن!

یا حتی شاید براتون جالب باشه که سلبریتی ها هم گاهی از اوقات با به اشتراک گذاشتن یه سری از ناراحتیاشون حاشیه میسازن برای خودشون مثلا نفیسه روشن یه دوره ای شروع کرد به اشتراک گذاشتن یه سری از عکس ها که نشون میداد که خانوم رو یه نفر کتک زده و اینجوری خیلی ها رو کنجکاو کرد که برای دنبال کردن داستانی که پیش اومده اون رو فالو کنن.

نیوشا ضیغمی

حالا نیوشا ضیغمی هم بعد از طلاقش یه مصاحبه ای کرد و از این که چقدر براش سخت گذشته این مدت صحبت کرد ولی خب خانوم اونقدرا آشکار به طلاقش اشاره نکرد ولی گفت اتفاقاتی که توی زندگیش افتاده مثل زلزله ی چند ریشتر بوده و کلا زندگیش رو کن فیکون کرده حالا هم به تازگی این عکس رو منتشر کرده و گفته که احتمالا یه روزی بگه که چیا بهش گذشته که خب همین موضوع برای خانوم حاشیه به وجود آوورده و باعث شد خیلی ها کنجکاو بشن که بدونن داستان از چه قرار بوده.

نیوشا ضیغمی

وقتی نیوشا ضیغمی فلش بک میزنه به خز بازی های قدیم

اگر دقت کرده باشید هر دوره ای برای خودش یه سری چیزها داره که ازش به عنوان خز بازی یاد میشه در حالی که شاید همون موقع ضایع نباشه ولی بعد از این که یه تایم و مدتی ازش میگذره یه همچین حسی رو منتقل میکنه مثلا یه دوره ای کلیپش زدن خیلی باحال و خفن بود و هر کسی که نداشت خز محسوب میشد و اتفاقا اونی که کلیپسش بزرگتر بود خیلی شاخ تر و خفن تر به نظر میومد در حالی که این روزا هر کسی که با کلیپس عکس داره دوست داره که اون عکس ها رو بسوزونه و نذاره اثری ازش باقی بمونه و الان و در حال حاضر کلیپس زدن خز بازیه اون دوره محسو میشه.

حالا تو یه حرکتی نیوشا ضیغمی از خودش یه خز بازی رو کرده که برای خیلی ها تعجب آور بوده چرا که خیلی بعید بود از خانوم شیک و پیکی مثل نیوشا ضیغمی یه همچین حرکتی حالا داستان از چه قرار بوده؟ به تازگی یه کلیپی از ایشون داره دست به دست میشه که نیوشا ضیغمی در حاله رانندگیه و داره با آهنگی که پخش میشه همخونی میکنه و شکلک درمیاره که خب خیلی ها درک نکردن که چرا خانوم داره این کارها رو میکنه میخواد که ماشینش رو نشون بده، تبلیغ خواننده و اهنگ رو کنه و یا صرفا میخواسته از شبگردیش کلیپپ منتشر کنه که در هر حالت حرکت عجیب و غریبی بود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی