|

ریلکسیشن باحال نفیسه روشن تو ویلای لوکس و مجلل که با کاخ فرق نداره / زندگی آسانسوریشو

nafiseh rooshan shayanews

نفیسه روشن از اون دسته از هنرمندانی هست که حسابی توی اینستاگرام فعاله و دیده میشه و پست های متنوع و جالبی میذاره که بعضی وقتا جنجالی میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفیسه روشن از جمله بازیگرایی هست که خانوم رو به وفور توی تلویزیون دیدیم و یه جورایی باور کردن اون توی واقعیت یه مقدار برامون دشواره چون خانوم بازیگر انگار توی دو تا دنیای متفاوت زندگی میکنه وقتی که توی تلویزیونه یه جوره و وقتی که توی اینستاگرامشه یه جوره دیگست یعنی شما نفیسه روشن ساده و مظلوم توی فیلم و سریال ها رو اصلا نمیتونید با نفیسه خانومی که بعضی موقع ها حتی شروع میکنه به تیکه انداختن به یه سری ها توی پیجش نمیتونید تشخیص بدید ولی خب ایشون همچنان طرفدارای خودش رو داره و تلویزیون هم همچنان به ایشون عرصه برای درخشیدن میده برعکس سینما!

ولی خب سواله که نفیسه روشن چرا اونطور که باید و شاید بعه سینما راه پیدا نکرد و دیده نشد وقتی چشماش رنگیه؟ خب این موضوع میتونه دلایل زیادی داشته باشه که احتمالا یکیش مدل بازیه این بازیگر باشه چون نفیسه روشن توی بازیاش اونقدرا نقش های مختلف بهش داده نشده که بشه پتانسیل این بازیگر رو دید و همین موضوع باعث شده که گویا اونقدار بهش نقش های متفاوت سینمایی داده نشه که خب این رو میشه یه ایراد فیلمسازها دونست که وقتی یه بازیگر رو به یه نقش میشناسن دیگه یه جورایی اون رو تک بعدی میکنن و فقط همون نقش رو پیشنهاد میدن بهش،. حالا در ادامه قصد داریم که در خصوص این روزای خانوم بازیگر بیشتر براتون بگیم.

نفیسه روشن

نفیسه روشن و فاز ریلکسی که برداشته اونم تو یه جای از ما بهترون

اینستاگرام شده یه فضایی که هر کسی توی اون میتونه از تفریحات و علایقش پست منتشر کنه ولی در این بین یه سری ها جوری به این اپ اعتیاد پیدا میکنن که وقتی میری توی پیجشون یه عالمه استوری مورچه ای دارن اونم نه یه روز و نه دو روز هر روز همین بساطشون هست در این بین هم خدا نکنه که برن مسافرت دیگه از ریز  به ریز و جزئیات مسافرت هی عکس و فیلم منتشر میکنن که آدم میمونه این چه جور مسافرتیه وقتی که از لحظه لذت نمیبرن و همش  با گوشی هست در حالی که باید تو واقعیت زندگی کنن و خوش بگذرونن!

حالا تو یه حرکت جالب نفیسه روشن هم یه کلیپ منتشر کرده و عنوان ریلکسینگ رو روش زده که خانوم در حال ریلکس کردنه ولی مگه آدم تو این حالت پاهاش رو دراز نمیکرد و بی خیال دنیا میشد ولی خانوم روشن اینطور نیست و هر از گاهی از این ریلکسیشن هاش برامون عکس و فیلم میذاره که خب فازه جالب و عجیبیه!

بازیگر چشم رنگیه که تو تلویزیون حسابی ترکونده

یه موضوعی که وجود داره این هست که توی کشور ما چشم رنگی خیلی کمه و اکثرا چشماشون قهوه ای و مشکیه و به همین دلیل وقتی یکی رو میبینیم که چشماش رنگی هست خیلی برامون جالب میاد چرا که این رنگ ها در بین عموم مردم جامعه رایج نیست و خیلی کم در برخی از افراد دیده میشه ولی خب در سال های اخیر بچه هایی که چشماشون رنگیه دارن بیشتر میشن که خوده این موضوع عجیبه! ولی از اینا که بگذریم به کلی چشم رنگی ها در سینمای ایران خیلی خوش شانس هستن و حتی خودشون هم این شانس رو مدیون چشماشون میدونن مثلا الهام اخوان تو یه مصاحبه ای گفت زیبایی در بازیگری  خیلی مهمه و یکی از دلایلی که در این عرصه انتخاب شده زیباییش و چشمای رنگیش بوده!

حالا در مورد نفیسه روشن هم یه موضوعی که وجود داره اینه که خانوم درسته توی سینما اونقدرا اسم در نکرد ولی توی تلویزیون حسابی دیده و شناخته شد و همیشه هم براش کار هست و از این رسانه پیشنهاد کاری زیاد دریافت میکنه که زیباییش در این مورد بی تاثیر نیست اونم این روزا که خیلی از بازیگرا از این که پیشنهاد کاری ندارن مینالن مثلا عکس زیر رو ایشون از پشت صحنه ی سریال رستگاری گذاشته که خانوم توش هنرنمایی میکرد و دلتنگیش رو برای اون دوران عنوان کرده.

نفیسه روشن

نفیسه روشن و زندگیش توی آسانسور

دقت کرده باشید هر کسی یه مدلی داره توی عکس انداختن مثلا یکی دوست داره با نیم رخ چپ یا راستش عکس بندازه، یکی دوست داره تو طبیعت عکس بندازه، یکی دوست داره که عکس قدی بندازه و برعکسش یکی فقط عشق سلفی داره حالا در این بین هم نفیسه روشن عشق عکس انداختن با حیوانات رو داره که توی اینترنت پره از عکسای ایشون با شیر و پلنگ و از طرفه دیگه هم عشق عکسای آسانسوری رو داره و یه جوریه که انگار توی آسانسور زندگی میکنه خانوم!

نفیسه روشن

نفیسه روشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی