|

تیپ ساحلی و اسپرت نفیسه روشن وقتی با رفقا هوس شمال کرده / تو کاریکاتورش چند ضلعی شد!

nafiseh rooshan shayanews

نفیسه روشن رو خیلی ها به علت بازی در سریال های تلویزیونی دیدن و میشناسن ولی خب این روزا بیشتر میشه از اینستاگرام دنبالش کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفیسه روشن رو خیلی از تلویزیون میشناسن و خیلی ها هم از اینستاگرام البته که ایشون دو تا آدم بسیار متفاوته در این دو فضا چرا که نفیسه ای که ما از تلویزیون دیدیم و توی سریال ها همیشه یه آدم ساده و مظلوم بوده ولی نفیسه روشن توی اینستاگرامش خیلی متفاوت تر از اون چیزی هست که نشون میده چرا که ایشون تو این فضا فعاله و حتی بعضی از وقتا برای خودش حاشیه هم میسازه که باعث میشه بیشتر دیده بشه و به چشم بیاد و همینجوری تعداد فالووراش بالا و بالاتر بره ولی خب خانوم به کلی کامنتاش رو بسته و به کسی حق اظهار نظر نمیده و تنها باید لایک کنن و رد بشن!

اما نفیسه روشن بی توجه هم به حرفای دیگران نیست و قبلا حتی با چند تا از همکارای خانومش که از قضا دوستانش هم بودن به مشکل خورده بود و با استوری هایی که میذاشت بهشون تیکه مینداخت! که خب برای دیگران قابل درک نبود این کار خانوم بازیگر چرا که به نظرشون میتونست به خودشون پیام بده به جای این که جلوی یه عالمه ادم این حرفا رو بزنه! از اینا که بگذریم برسیم به این که نفیسه روشن توی نقش هایی که داره چطوره؟ ایشون به واسطه ی چشمای رنگی و فیس معصومی که داره همیشه نقش های مثبت نصیبش میشه و نمودار کارنامه ی کاری خانوم صافه! حالا در ادامه قراره بیشتر از این بازگر براتون بگیم، پس با ما باشید.

نفیسه روشن

تیپ ساحلی نفیسه روشن وقتی میدونه کی و کجا چی بپوشه

تیپ و استایل یکی از مواردی بوده که همیشه و همیشه برای افراد جالب و جذاب بوده و همه علاقمند هستن که در بهترین حالت و استایل خودشون باشن چرا که در خیلی از مواقع لباس های ما میتونن به جامون حرف بزنن مثلا شما هرگز برای یه مصاحبه ی کاری با لباس های مجلسی  و میکاپ غلیظ نمیرید چرا که در این صورت ممکن هست که این حس رو تلقین کنید که بیشتر از این که به کار فکر کنید به فکر ظاهرتون هستید و نمیشه برای کار روتون حساب باز کرد و یا برعکسش هم هست اگر با لباس های ژولیده ظاهر بشید شاید اینطور برداشت بشه که شما حتی به ظاهر خودتون هم اهمیت نمیدید دیگه کار که جای خودش رو داره!

حالا راجبه بازیگرا مسئله ی استایل خیلی مهم تر هست چرا که بالاخره یه ملت اون ها رو میبینن و به همین خاطر نمیشه که سراغ هر لباس و تیپی برن و در این بین نفیسه روشن در خیلی از اوقات نشون داده که میدونه چی رو کی و کجا بپوشه یعنی خانوم روشن از اون دسته از افرادی هست که هم تیپ های خانومانه و مجلسی رو در جای خودش تست میکنه و هم تیپ های اسپرت رو مثلا عکس های زیر رو از شمال گردی خودش به اشتراک گذاشته که توی اون کاملا اسپرته و یه جورایی مناسب با فضا و شرایط تیپ زده.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

کاریکاتور نفیسه روشن معلوم نیست تعریفه یا تخریب!

این روزا خیلی از افراد هنرمند مثل نقاش ها توی اینستاگرام هستن که با کشیدن چهره ی افراد معروف چه در اینستاگرام و چه در دنیای واقعی سعی میکنن که کار و هنر خودشون رو به نمایش بذارن و نشون بدن که چند مرده حلاج هستن و در این بین هم خیلی از افرادی که نقاشیشون به دست این افراد کشیده شده اون ها رو توی پیج های خودشون به اشتراک میذارن تا بلکه به دیده شدن بیشتر هنر این افراد کمک کنن.

در این بین هم یه عکسی از نفیسه روشن منتشر شده کنار فردی که کاریکاتور ایشون رو کشیده که خب برخی ها معتقد بودن که نقاشی جالبی از آب در نیومده و میتونست بهتر باشه در حالی که کاریکاتور بالاخره باید بامزه باشه و قرار نیست که شبیه خوده فرد بشه و این افراد کار نفیسه خانوم رو هم ندیدن که اصلا این موضوع براش مهم نبوده و با لبخند و خوشحال با این فرد عکس هم انداخته که این یه وجه ی مثبت از این بازیگره!

نفیسه روشن

وقتی نفیسه روشن داغدار بود ولی یهو هوس شمال کرد!

یه موضوعی که در خصوص فضای مجازی و اینستاگرام وجود داره این هست که هر حرکت کوچیک افراد معروف در این فضا میتونه براشون یه حاشیه ی بزرگ درست کنه که در برخی از مواقع شاید خوده فرد عمدی بخواد که براش این موضوع پیش باید تا بلکه بیشتر دیده بشه! بالاخره حواشی میتونن شما رو به قله های مرتفعی ببرن ولی میتونن از همون قله ها هم یهو پرتتون کنن پایین!

نفیسه روشن هم به تازگی برای خودش یه حاشیه درست کرده حالا داستان از چه قراره؟ ایشون به تازگی مادربزرگشون رو از دست دادن و توی پیجشون از شدت ناراحتیشون بابت این غم و فقدان نوشتن ولی خب بعدش عکس هایی که بالا براتون گذاشتیم رو از شمالی گردیشون منتشر کردن که خب برای خیلی ها عجیب بود این حرکت خانوم بازیگر که نه به اون شوری و نه به این بی نمکی!

نفیسه روشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی