|

هنرنمایی فلور نظری با کدو هالووین تو برلین؛ زندگی تو فرنگ چه حسابی به خانوم ساخته

felor-nazari shayanews

فلور نظری رو بیشتر با تلویزیون دیدیم و شناختیم و خانوم بازیگر اونطور که باید و شاید به سینما راه پیدا نکرد و در حال حاضر هم فرنگ نشینه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فلور نظری از اون دسته از بازیگرایی هست که خانوم بیشتر از این که تو سینما دیده بشه توی تلویزیون دیده و شناخته شد و همیشه هم یه مدل نقش رو بازی میکنه خانوم بازیگر و اون نقش یه مادر نگران و مهربون هست که حسابی هم بچه هاش رو دوست داره یعنی خانوم طوری هست که انگار نمیشه فلور نظری رو توی نقش های منفی دید یعنی شاید ایشون جدی بازی کنه ولی دیده نشده که منفی باشه حتی توی بعضی از کارای طنز هم ایشون حضور داشته ولی باز هم نقش جدی نصیبش شده که با همین جدی بودن یه سری سکانس های طنز خلق شده و خانوم روز به روز طرفدار پیدا کرده.

گفتیم طرفدار شاید براتون جالب باشه که فلور نظری در حال حاضر یه پیج میلیونی داره که هنوز خیلی از بازیگرامون ندارن! البته که یکی از دلایل این موضوع میتونه فعال بودن خانوم بازیگر توی اینستاگرام باشه چرا که ایشون مدام توی استوری ها فعاله و هر از چند گاهی هم پست میذاره که این نشون دهنده ی این هست که فلور نظری برای طرفدارهای خودش ارزش قائله و حتی شاید براتون جالب هم باشه که خانوم توی برخی از کامنت ها هم با فالووراش تعامل داره و صحبت میکنه در حالی که خیلی از بازیگرامون اینطور نیستن. حالا در ادامه میخواهیم راجبه این روزای خانوم نظری که در ایران هم سپری نمیشه براتون بگیم.

فلور نظری

فلور نظری چرا کلاه کدویی گذاشته سرش؟!

این روزا خیلی از بازیگرای ایرانی هستن که مقیم یه کشور دیگه ان و اونجا زندگی میکنن و در موقعی که فیلم و یا پروژه ای توی ایران داشته باشن میان به کشورشون و بعد از اتمام کار دوباره برمیگردن که البته این روزا از آخرین بازیگرا که رفت و دیگه قصد برگشت نداره میشه ویشکا آسایش رو نام برد که خانوم به کلی و از بیخ و بن بیخیال ایران شد و به دیار غربت پر کشید و انگار دیگه قراره موندگار شه.

اما فلور نظری هم یکی از اون دسته از افرادی هست که خانوم بازیگر مقیم آلمان هست و اونجا زندگی میکنه ولی وقتی بهش پیشنهاد کار میشه میاد ایران و یه مدتی رو اینجا میگذرونه و بعد برمیگرده آلمان و الان یه چند سالی هست که روال خانوم بازیگر اینطور میگذره. حالا که ایشون توی آلمان هست هالووین یه جشن عادی بین فرنگیاست که خانوم به یاده این جشن فرنگی یه همچین کلاهی سرش گذاشت که شبیه کدوئه و داره آپدیت های فرنگستونی روی خودش نصب میکنه!

فلور نظری

فلور نظری میتونه با کدوی هالووین هم غذای گیلانی درست کنه و گیلانا رو بریزه تو آلمانا

خب گفتیم که فلور خانوم توی آلمان تشریف داره و این روزا توی کشورای خارجی حال  هوای هالووین هست که جالبه خیلی از بلاگرای ایرانیه عزیزمون از خوده خارجیا برای این جشن بیشتر سنگ تموم میذاره و یقه میدرن و شما میتونید توی پیج خیلی از این دوستان کدو و تبریک هالووین و این برنامه ها رو ببینید که خب یه مقدار زیاد از حد عجیب و غریبه چرا که این جشن برای ما ایرانی ها نیست میگید چرا؟

چون یه ایرانی در نهایت با کدوی هالووین هم یه غذایی چیزی میپزه و میشینه به خوردنش و اصلا انگار حیفش میاد که برکت خدا رو برای جنگولک بازی استفاده کنه مثل فلور نظری که به قول خودش یه گیلانیه مقیم آلمانه و در نهایت با کدو کاکا درست میکنه و تازه طرز تهیه اش رو هم برای فالووارش میذاره که اونا هم یاد بگیرن و لذت ببرن و اینطوری میشه که قیمه ها رو میریزن تو ماستا!

فلور نظری

زندگی تو آلمان یا دل خوش سن فلور نظری رو نوجوون کرده؟!

یه موضوعی که خیلی ها این روزا بابتش تلاش میکنن پایین آووردن سن و سال هست که براش راه های مختلفی هم وجود داره از میکاپ بگیر تا ریزه کاری های زیبایی که شاید برای هر کسی جالب و جذاب باشه ولی خب یه مورد دیگه برای این که جوون بمونیم داشتن روحیه ی خوب و قوی هست یعنی هر چقدر ما توی فاز منفی قرار داشته باشیم بیشتر و سریع تر از پا میفتیم در حالی که برعکسش هر چقدر انرژی و روحیمون هم مثبت باشه روز به روز ثمرات اون رو خواهیم دید.

حالا یه موضوعی که راجبه فلو نظری وجود داره این هست که خانوم روز به روز دارن جوون تر میشن  برای خیلی ها دونستن راز جوونیه این بازیگر جالب شده که البته میشه آثار یه سری از ریزه کاری هایی زیبایی رو روی صورت فلور نظری دید ولی یه موضوع دیگه ای که راجبه فلور نظری وجود داره این هست که خانوم وقتی تو ایرانه همش به سفر و تفریح میگذره وقتی هم آلمانه کلا در حال خوشگذرونیه خب ایشون باید پیر شه یا من؟! بنابراین شما هم حتی اگر حالشو یا بودجش رو ندارید هر از گاهی برای خودتون توی این همه مشغله یه قسمتی برای خوشگذرونی قرار بدید چون وقت برای غصه خوردن زیاده امروز نشد فردا!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی