|

استوری رمانتیک زنِ مهدی قائدی بعد از درخشش آقاشون؛ لباس عروسش چه رویایی بود

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی همسر قائدی می باشد که هرازگاهی با انتشار استوری های رمانتیک برای همسرش مورد توجه قرار میگیرد و اینبار نیز از ماهش رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه فقط بازیگرا نیستن که شهرت دارن و به خوبی هم خودشون و هم خونوادشون دیده میشن. بلکه میشه گفت فوتبالیست هامون هم به شدت دارن باهاشون رقابت می کنن و در مسابقه ای که انگاری میون خودشون به راه افتاده سخت در حل تلاشن. منظور از این گفته ها چیه؟ اینه که انگاری اینستاگرم خیلی ها رو مشهور کرد. قبلنا برای دیده شدن و شناخته شدن توسط مردن باید حتما تو تلویزیون و سینمایی کنسرتی جایی دیده میشدی، اما حالا می بینیم که فقط کافیه گوشی رو جلوی صورت بگیری و تمام. تازه شما فرض کن یکی از اعضای خونوادت هم شهرت داشته باشه که دیگه اصلا همه چیز ردیفه برای شناخته شدنه شما!

یکی از این فوتبالیست های مشهور آقای مهدی قائدی می باشد که چهار سالی میشه ازدواج کرده اما همسرشون قد چهل سال مشهور شدن و به قدری بولد گشتند که گویی دستاوردی خفن در گینس دارند! ستاره معصومی همسر مهدی قائدی است. این بانوی دهه هفتادی که یه 7 سال از همسرش مهدی قائدی بزرگتر می باشد تا به حال حاشیه ای در رابطه با زندگی شخصیشون نداشته، اما خب در عوض خانوم خانوما در اینستاگرام خود با انتشار عکس و  ویدیوهای مختلف جنجال زیاد به پا کرده!

Untitled

مهدی قائدی و ستاره معصومی اینجوری تو دبی کیف میکردنا

ستاره معصومی به خصوص در ابتدای راه خروج مهدی قائدی از ایران برای پیوست به تیم شباب الاهلی به شدت مورد توجه قرار گرفت چرا که دست بزرگ در این تصمیم داشت و در حالی که وی شیفته دبی نشینی بود براش هیچ اهمیتی نداشت که هوادارای استقلال چی میخوان و تنها چیزی که معیار بود دیده شدن همسرش در دیار عربها بود و البته یه زندگی لاکچری تو برجی بلند بالا که ویویی مناسب به برج خلیفه دارد. 

البته که این زوج این روزها تو اون خونه زندگی دیده نمیشن که خب مشخص نیست از اونجا رفتن و یا دیگه دلشون نمیخواد هیچ عکس و ویدیویی از اون جا بذارن که خب با توجه به شناختی که از ستاره بانو هست گزینه دوم واقعا بعیده!

مهدی-قائدی

193181_107

رمانتیک بازی ستاره معصومی واسه شوهرش در میون حضار!

اما از قرار معلوم ستاره و مهدی قائدی مدتهاست که تصمیم بر این گرفته اند که چندان بولد و تو چشم نباشن و به همین علت هم خیلی کم پیدا هستند و اگر یک فردی در اینستاگرام اینچنین باشه دیگه مشخصه که از چشم ها و گفته ها میوفته.

مثلا اینکه ستاره بانو این روزها بیشتر سعی بر این داره که عشق میون خودشو و همسرش رو نشون بده که این موضوع رو هم به صورت های مختلف نشون میده که میشه گفت حداقل از همسر سپهر حیدری غرور کمتری داره در این موضوع و نسبت به همسرش بروز میده! مثلا د ادامه مشاهده می کنید نمونه ای بارز از موارد گفته شده رو که خانوم خانوما به تازگی به اشتراک گذاشتن.

Untitled

وقتی مهدی قائدی هر بزرگ تر میشه بازم به خانومش نمیرسه!

مهدی قایدی حالا 25 سال سن دارد و با وجود اینکه همسرش 32 ساله است، اما تا به حال با حاشیه نامتعارفی که به جدایی ربط داشته باشه مواجه نبودن چرا که نذاشتن چنین مواردی ازشون دیده بشه. اما مهدی قایدی از اونجایی کمه در مجموع چهره ای بی بی فیس دارد، حتی حالا که دیگه کم سن و سال نیست اما همچنان به گفته بسیاری از کاربران انگاری پنج شیش سالی کوچیکتره! از طرفی هم ستاره معصومی هرچه تلاش در جهت کم کردن سنش در چهره داره موفق نمیشه و همچنان می بینیم که ایشون هم رو به اونوری در حال بالا رفتن هستند! به همین جهت وقتی عکس و ویدیو هایی به مانند مثال زیر دیده میشه با حرف و حدیث هایی همراهه! در ادامه می بینیم ویدویی از این زوج در حالی که موراد گفته شده درش به راحتی دیده میشه.

ستاره معصومی اینچنین چهره اصلیش لو رفت

اما در ابتدای متن گفته شد که ستاره معصومی اومدو تو اینستاگرام مشهور شد اما چجوری؟ مگه الکیه؟ البته که الکی هست، اما خب یه قلقایی داره که اید رعایت کنید مثل استفاده از فیلترای اینستاگرامی و نشون دادن چهره ای که شاید چندان خودت نیستی! ستاره بانو هم که دست خوبی بر آتش دارند و به خوبی الگوریتم اینستاگرام رو بلندن!

حالا چرا گفتیم همسر مهدی قایدی دست خوبی بر اتش فتوشاپ و فیلتر داره؟ چون همین سال گذشته بود که ستاره معصومی با سوژه ای به شدت خبر ساز شد. خانوم خانوما در حالی که تو ماشین داشت لایو میگرفت و فیلتری خوشگللل بر روی چهره خود انداخته بود، یهو فیلتر از رو صورتش میپره و فیس اصلیه وی نمایان میشه. همه این ها در حالیه که ستاره معصومی چهره ای به شدت عجیب به کاربرا نشون میده و کلی حرف و حدیث در میاد که ظاهر اصلیه ستاره بانو تازه با کلی عمل و پروتز این شکلیه و با فیلتر چقدر عوضن میکنه!

setare-masoumi-instagram

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی