|

استایل های شادی مختاری وقتی دوره افتاده از این کشور به اون کشور؛ تولدش تو ستاره هاست

SHADI-MOKHTARI SHAYANEWS

شادی مختاری من جمله بازیگرهایی هست که یه جورایسی شانس بهش رو کرد و بااولین سریال خودش یعنی جزیره داده شناخته شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شادی مختاری یکی از اون بازیگرایی هست که یه جورایی خوش اقبالی بهش رو کرد و با اولین هنرنماییش جلوی دوربین حسابی معروف شد و به چشم اومد اون هم با سریال جزیره که بسیار هم پر طرفدار بود و یه جورایی میشه این سریال رو پله ی صعود این بازیگر دونست ولی خب یه موضوعی که راجبه شادی مختاری وجود داره این هست که این بازیگر از اون دسته از هنرمندای کم کار هست و اونطور که انظرتار میرفت بعد از این جزیره عرصه رو توی دست بگیره و بتازه عمل نکرد وخانوم یه مقدار بیش از حد کم کار هست هر چند این روزا خیلی از بازیگرا هم هستن که از نبود پیشنهاد های خوب مینالن.

البته که خیلی ها هستن که این وسط پیشنهاد کاری ندارن ولی بالاخره برای خودشون یه راهی برای موندن و دیده شدن پیدا میکنن مثلا مریم مومن از نمونه بازیگرهای جوون و و آینده داریه که طبق گفته ها به علت نداشتن پیشنهاد خوب این روزا بیشتر اون رو توی برنامه های سرگرمی سینمای خانگی مثل مافیا و... میبینیم ولی خب انگار شادی مختاری اونقدرا دوست نداره که توی این برنامه ها فعالیت داشته باشه. بگذریم و برسیم به فعالیت های مجازی این بازیگر که باید بگیم که در این قضا ایشون تا حدودی اکتیو هست و تیکه هایی از زندگیش رو با فالووراش به اشتراک میذاره که حالا در ادامه ما هم گریزی زدیم به همین موضوع، پس با ما همراه باشید.

شادی مختاری

اصالتی که شادی مختاری با این تیپ اونم تو خارج ایران از خودش به نمایش گذاشت

این روزا دیگه خیلی از بازیگرا یه پیج توی اینستاگرام دارن و در این فضا فعالیت میکنن مثلا یه تیکه هایی از پروژه های جدید و در حال فیلمبرداریشون رو میذارن یا میتونید پست های مربوط به دوستان و حتی تولدهاشون رو هم مشاهده کنید که در این بین یه سکانس از زندگی اون ها میرسه به سفرهای خارجیشون که خب رفتنشون مسلما برای یه بازیگر مثل آب خوردن میمونه و حالا در این بین یه عده از بازیگرا عکس هایی از سفرهای این مدلیشون منتشر میکنن و یه عده هم نمیکنن و در خفا میرن و میان که خب این بستگی به روحیات هر فرد داره ولی میدونید چیزی که این وسط وجود داره چیه؟ استایل این بازیگرها!

یعنی خیلی از بازیگرها در سفرهای خارجیشون استایل های متفاوت تری از خودشون رو نشون میدن که تا به حال نشون ندادن و میدونید که تا الان هم داشتیم تعدادی از بازیگرارو که به علت این موضوع ممنوع الکار هم شدن تا مدت ها ولی خب به تازگی شادی مختاری یه عکسی از خودش منتشر کرده که توی معلومه این بازیگر به سفر خارجی رفته و یه نکته ی بسیار جالب درباره ی استایلش وجود داره که توجه خیلی ها رو به خودش جلب کرده؛ ایشون توی این سفر نه تنها سراغ استایل های نامتعارف و عجیب و غریب نرفته بلکه مثل یه خانوم ایرانی و با اصالت رفتار کرده بسیار موقر حاضر شده که این موضوع مورد تحسین فالووراش بود.

شادی مختاری

شادی مختاری

تولد شادی مختاری که سادشو به ما نشون داد ولی مهموناشو کیکش مشخص کرد!

این روزا به قدری چیزهای عجیبی در فضای مجازی مد و دیده میشه که خیلی از افراد رو به تعجب میندازه مثلا از جشن گرفتن طلاق بگیر تا مهمونی های بیفور و افتر مربوط به عمل های زیبایی مثل بینی که خب همه ی این ها میتونن جالب و مفرح باشن ولی به همون اندازه هم مصرف گرایی رو بیشتر میکنن و یه جورایی هم  رنگ و بوی فخر فروشی میدن البته که همه اینطور نیستن ولی خب در این دنیا فخر فروشی به قدری زیاد شده که نمیشه خوش بین بود که یه نفر با پست کردن یه عکس که توی اون هر چی دارایی داره معلوم هست قصد فخر فروشی نداره.

ولی خب خوشبختانه این روزا خیلی از بازیگرا باعث شدن که این مسئله کم کم از بین بره چرا که خیلی از اون ها ترجیح میدن که همچین مسائلی رو توی مجازی جار نزنن که خب شادی مختاری هم یکی از این عده از افراده و اگر یه سر به پیج خانوم بازیگر بزنید متوجه میشید که ایشون بیشتر از استایل ها و حضور داشتنش توی اکران ها مراسم ها میذاره و به نوعی به هیچ وجه وصله ی فخر فروش بودن به ایشون نمیچسبه مثلا ایشون یه تولد گرفته بود و یه عکس در نهایت سادگی از اون منتشر کرده بود که مسئله ی جالب راجبه این عکس این بود که از کیک معلوم بود یه عالمه مهمون دارن و احتمالا مهمونی ولی ترجیح داده که اینارو خصوصی نگه داره.

شادی مختاری

وقتی طرفدارهای شادی مختاری ازش ملکه ساختن

فن پیج داشتن تبدیل شده به یه موضوع عادی در این روزگار و دیگه مثل قدیم نیست که خیلی ها با ترس و لرز پوستر سلبریتی محبوبشون رو بخرن و تازه از خونواده هم یه عالمه حرف بشنون در حالی که فقط یه پوستر خریدن! این روزا شما با زدن یه فن پیج میتونی طرفدارای خودت رو از بازیگر و یا هر فرد معروف دیگه ای نشون بدی و حتی باعث دیده شدن هر چه بیشتر کار اون فرد بشی حالا شادی مختاری هم یکی از اون دسته از افرادی هست که با وجود کم کاری بازم یه عالمه طرفدار داره که یه همچین نقاشی هایی ازش میکشن و براش میفرستن.

شادی مختاری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی