|

رونمایی زن مهدی قایدی از چیدمان خونه لاکچری پسند دبی شون / خوراکی های گرونشو

mehdi-ghaedi shayanews

مهدی قایدی در حال حاضر با همسرش ساکن یکی امارات هستن چرا که این بازیکن برای یه تیم عربی بازی میکنه و دیگه یه جورایی دبی نشین شدن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهدی قایدی از بازیکنان به نام و معروفی هست که در حال حاضر در تیم اماراتی داره بازی میکنه و میدونید که سر قرداد بستن این بازیکن خیلی حواشی ایجاد شد و ایشون هی جابجا میشد ولی بالاخره برگشت به یه تیم عربی و ترجیح داد که دبی نشین بشه و البته که از شاگردای فرهاد مجیدی چون ایشون سرمربی تیم فعلی مهدی قایدی هست و الان باید دید که چه چیزی در انتظار این دو چهره ی ایرانی هست. اما بگیم از خود مهدی قایدی که یکی از حاشیه ای ترین بازیکن های فوتبال محسوب میشه و این فقط به خاطره بازی هاش نیست بلکه زندگی شخصی آقا مهدی هم حاشیه سازه، حالا چرا؟

چون مهدی قایدی یکی از اون دسته از افرادی بود که تصمیم گرفت زود ازدواج کنه و توی سن کم به جرگه ی متاهل ها پیوست و این شد یه حاشیه ولی کار همینجا تموم نشد و خیلی ها در دنیای فوتبال معتقد بودن که همسر ایشون یعنی ستاره معصومی در برخی از جهات روی تصمیم های ایشون برای موندن و یا رفتن به تیم های مختلف تاثیر میذاره و این هم شد یکی دیگه از حاشیه های این زوج ولی موضوعی که وجود داهر این هست که این زوج تا به الان با وجود همه ی این حواشی در کنار هم اونجور که از اینستاگرامشون مشخص هست زندگی شاد و خوبی دارن که در ادامه بیشتر راجبشون براتون میگیم.

مهدی قایدی

رونمایی ستاره معصومی از وسایل نو خونش

اگر دقت کرده باشید این روزا وقتی افراد سلبریتی و معروف ازدواج میکنن در صورتی که اون فرد معروف آقا باشه خانومش توی مجازی و اینستاگرام بیشتر از خود فرد معروف میشه مثلا بابک جهانبخش یکی از خواننده های معروف و به نام هست که این روزا همسرش یعنی پریا پرتووی فرد دیگه یه پا بلاگر شده و یه جورایی طرفدارهای آقای خواننده از طرفدارهای ایشون محسوب میشن و حتی خیلی از خانوما برای دیدن پریا خانوم میرن کنسرت آقای جهانبخش! حالا ستاره معصومی هم یکی از بلاگرهای اینستاگرامی محسوب میشه که فالوورهای خودش رو داره که طرفداراش هستن.

ولی یه موضوعی که راجبه ایشون وجود داره این هست که ستاره خانوم در مواقعی که با همسرشون تو دبی به سر میبرن یه جورایی خیلی حالشون خوش تره و این رو خیلی از فالوورهای ایشون متوجه شدن و الا هم که انگار خانوم به آرزوش رسیده و دبی نشین شدن و جالب هست که توی بیو پیجش لوکیشن رو دبی ذکر کرده که این میتونه از ذوق زیادش باشه ولی حالا به تازگی هم یه فیلمی منتشر کرده که تو اون انگار وسایل های خونه شون داره آنباکسینگ میشه و انگار دیگه موندنشون قطعی هست و یه خونه زندگیه جدیدی میخوان درامارات و دبی برای خودشون بسازن.

وقتی خواهر شوهر و عروس با هم خیلی خوبن

طبق باورهای قدمی خیلی از عروس ها هستن که با خواهرشوهرهای خودشون میونه ی بی ندارن و یه جورایی انگار باب شده و فرهنگ این مسئله وجود داره که این دو نفر باید با هم در بحث و جدال به سر ببرن و نمیشه تصور کرد میونه ی خوبی با هم دیگه داشته باشن ولی خب این قانون مطلق نیست و خیلی از وقت ها هت که این دو نفر با هم دوستای خوبی میشن مثل ستاره معصومی و خواهرشوهرش یعنی زهرا قایدی که اینجور که از ظواهر امر پیداست با هم میونه ی خیلی خوبی دارن.

مثلا به تازگی خانوم خواهر شوهر در کربلا حضور پیدا کرده و جالبه که وقتی در بین الحرمین بوده و در حال زیارت عکس برادر و زن داشش رو هم آوورده و از طرف اون ها هم نایب الزیاره بوده که ستاره خانوم هم این عکس رو استوری کرده و در پاسخ از ایشون تشکر کرده به فکرشون بوده.

مهدی قایدی

ساحل گردی های زوج دبی رفته

این روزا دیگه خیلی از فراد توی اینستاگرام هستن که علاقمند به گرفتن عکس های هنری هستن و هر کسی حداقل یه دونه از این دست عکس ها رو توی پیجش داره و به قولی هنری بازی خودش رو نشون داده که خب ستاره خانوم هم از این قاعده مستثنی نیست یعنی شاید اگر پست های موجود توی صفحه ی ایشون رو ببینید بی شک به شدت لاکچری بودن و عکس های گرون ایشون پی ببرید ولی خب به تازگی خانوم ترجیح میده که عکس های هنری مثل عکس زیر رو منتشر کنه اون هم از ساحل گردیشون با خوراکی های فاخر و البته که چون دوتاشون هم ورزشکارن سالم.

مهدی قایدی

وقتی زن و شوهر با هم ورزشکارن

ستاره خانوم از اون دسته از افرادی هست که توی اینستاگرام حسابی عکس های مربوط به ورزش منتشر میکنه و خیلی از فالوورهاش رو به این موضوع که ورزش کنن تشویق میکنه که خب این موضوع میتونه از تاثیرات داشتن یه همسر ورزشکار باشه ولی خود ستاره هم ثابت کرده که توی این زمینه ثابت قدم هست و مصمم و میخواد که یه ورزشکار واقعی باشه نه فقط برای اینستاگرام و این روز میشه از برنامه های سنگین ورزشی ایشون متوجه شد.

مهدی قایدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی