|

"سحر زکریا" با ظاهری که باید گفت به کجا چنین شتابان / قدتش از آقایان بلند تره!

sahar zakaria shayanews

سحر زکریا بازیگر قدیم ندیمای سریالای مهران مدیری بود که حالا شده بازیگر اینستاگرام و اینبار با لباسی عجیب سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سحر زکریا از بازیگرای مشهوری بوده و هست که خب قدیم ندیما خیلی بازی میکرد و تو اکثر سریالای مهران مدیری حضور داشت. مثلا شما اگر یک خانوم و یا آقای دهه هفتادی باشید، به خوبی میدونید که منظور از این سریال ها کدوما هستند چرا که تو دهه هشتاد و اوایل نود بود که سریالای مهران مدیری خیلی بولد شده بودن و هم در نمایش خانگی و هم در تلویزیون کلی مخاطب رو جذب نمودن! سحر زکریا انگاری مدیری جان براش شده بود تنها شانس بازیگری، چرا که فقط و فقط تو پروژه های وی ایفای نقش میکرد و خب میشه گفت این جریان چندان حرفه ای به نظر نمیاد که یک هنرپیشه بیشتر در سریال های یک کارگردان دیده بشه. سحر زکریا از یه جایی به بعد دیگه بیخیال این عرصه شگفت انگیز شد که خب مشخص نیست به دلیل همون مدیری جان هستش که دیگه ایشون رو کنار گذاشت و یا دلایلی شخصی خودش!

200138_141

سحر زکریا چرا این شکلی شد!

خب فضای نامرئی و بی انتهای اینستاگرام تو این چند ساله به شدت روی لایف استایل همه تغییر ایجاد کرده، حتی اونهایی که به ندرت و معمولی ازش استفاده می کنند! دیگه شما فکر کن خودت چهره ای مشهور هم بوده باشی و به دنبال حاشیه سازی هم بگردی و سرت درد کنه واسه اینجور مسائل! سحر رو قبلنا با نقشاش می شناختیم اما حالا با حواشی که میسازه و فعالیت عجیب غریبی که در صفحه خود داره.

خانوم بازیگر اغلب در این فضا عکس و ویدیوهایی رو منتشر میکنه که یه حرفی برای گفتن داشته باشن، البته نه حرفی که به درد همه بخوره خیر! بلکه از اون دست حرف ها که پشت بندش حدیث هایی هم داره! مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری جدید از .وی در حالی که خانوم بازیگر رو می بینیم با لباسی عجیب که تازه به قول یکی از فالوور های ریز بینش، اون یکی دستش سانسور نشده بوده! 

Untitled

سحر زکریا سنش بالاست ولی انگاری دهه هشتادیه!

همونطور که دیدین این عکس و ژست و لباس کلا انگاری یه جوری بود! درسته که زندگی هر کسی شخصیه و به خودش مربوطه، اما با توجه به اینکه هر کشوری یکسری خلقیات داره و مردمش به طور کل با اون خلقیات میرن جلو، خب تو ایران ما شاید دیدن یک هنرمند در چنین ظاهری خیلی عادی به نظر نرسه!

جالبه که بدونید سحر زکریا اصلا و ابدا سن وسال کمی نداره و حالا فیکس 50 ساله هستش، اما با این تفاسیر چهره ای جوان تر از اونچه که باید باشه داره و حالا این موضوع یا به دلیل عمل زیبایی در چهره اش هستش و یا برای میکاپ و سبک ادیت عکس!!

سحرزکریا-1-780x470

وقتی سحر زکریا رو حامد آهنگی دعوت میکنه بلاخره! فکرشو میکردی یاس منگولا اینجوری شه

اون زمان که سحر زکریا رو به عنوان یاس منگولا میدیدیم، فکرش رو میکردین این چهره به این سادگی یه روز تا به این اندازه بخواد حاشیه سازی کنه؟ قطعا نه خیر!

سحر زکریا مِن جمله هنرمندانی هستش که خب شاید از دید فیلمسازان ترد شده باشه، اما همچنان طرفدارای خاص خودش رو داره و در اینستاگرام بیش از 170 هزار کاربر هستند که دنبال کننده وی می باشند. سحر زکریا حتی برای مصاحبه و برنامه های تلویزیونی هم دعوت میشه. مثلا همین چند وقت پیش بود که خانوم خانوما رو در برنامه "شب آهنگی" حامد آهنگی دیدیم و از اونجایی که ایشون مهمون برنامه بودن، چهره جوانش مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

نگاه عجیب سحر زکریا به تیک آبی داران اینستاگرام

موضوعی جالب هم در رابطه با سحر بانو وجود داره و اونم اینه که سحر زکریا موضوع نداشتن تیک آبی از طرف اینستاگرام رو نزاشتن تصاویر زیبا شده و لاکچری دونست و گفت میتونه این مدلی باشه و تیک آبی هم بگیره اما چون زرق و برق دار فعالیت نمیکنه اینستاگرام هم چنین آپشنی رو بهش نداده!

جالب اینجاست که کامنت ها یا صفر هستند و یا صد! یعنی یا تاییدش کردن کاملا، و یا از الفاظی به شدت ناجور استفاده کردن و نظراتی منفی دادن!

180626_170

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی