|

سحر زکریا با لبای برررجسته زد تو کار یاسی بانوی کانادایی؛ نظر عجیب خانوم راجب شوهر!

sahar zakaria shayanews

سحر زکریا بازیگر جنجالی این روزهای اینستاگرام می باشد که اینبار با عکس عجیب و طلادارش خودش رو گذاشت سر چوب و حاشیه دار شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سحر زکریا رو میشه از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در قدیم ندیما دونست که حالا نه تنها محبوب نیست بلکه شاید از چشم خیلیا با مخ افتاده زمین و دیگه جذابیت قبل رو نداره. حالا چرا ؟ چون سحر زکریا رو قبلا خانومی سر به راه و طناز میدیدیم که تو سریالای بانمک مهران مدیری ایفای نقش داشت و همیشه ظاهری ساده و کاراکتری مثبت بازی میکرد اما حالا سحر زکریا تبدیل شده به یکی از چهره های بلبل زبون در اینستاگرام که در رابطه با خیلی موارد صحبت میکنه، اون هم نه عادی و در حد نظر، بلکه در حد آتیش به پا کردن و جنجالی شدن!

سحر زکریا رو تا همین یکی دو سال پیش فقط با نقشایی که در قهوه تلخ و پاورچین و شبهای برره و ... داشت می شناختیم اما حالا سحر بانو یه روی عجیب از خودشون نشون دادن بیا و ببین! قطعا شما هم کم و بیش از صحبت های خانوم بازیگر شنیده اید حتی اگه به هیچ عنوان دنبال کننده اخبار سلبریتی ها نباشید! سحر زکریا تو صفحه اینستاگرامش عکس و فیلم زیاد میذاره که خب بیشترشونم با ظواهری اجق وجق هستند که شاید به مذاق همه خوش نیاد! 

اما در ادامه تصویری رو از این بازیگر کشورمون مشاهده می کنید که به قول خودش حسابی خوشتیپ کرده و با لباس خز دار و گوشواره های سنگینش کاملا مایه دارانه تریپ زده!

unknown_272401869_373482621211428_5876781306567989459_n

دلیل عجیب عکسای عجیب سحر زکریا! چرا اینستا بهش تیک ابی نمیده؟

سحر زکریا در کپشن این تصویر یه هزار خطی نوشته و از همه چیز گفته. اما لپ کلام خانوم خانوما این بوده که من اگه تو صفحم عکسای چیتان پیتان طور نمیذارم و همیشه با ظاهری نه چندان زیبا دیده میشم دلیل ندار بودنم نیست، بلکه دارم و خووووبش رو هم دارم اما نمیپوشم و نشون نمیدم تا کاربری که نداره دلش نخواد!

سحر زکریا موضوع نداشتن تیک ابی از طرف اینستاگرام رو هم نزاشتن تصاویر خوشگلاسیون شده و لاکچری دونست و گفت میتوووونه این مدلی باشه و تیک آبی هم بگیره اما چون زرق و برق دار فعالیت نمیکنه اینستاگرام هم چنین آپشنی رو بهش نداده!

جالب اینجاست که کامنت ها یا صفر هستند و یا صد! یعنی یا قربون صدقه خانوم بازیگر رفتن و تاییدش کردن کاملا، و یا از الفاظی به شدت ناجور استفاده کردن و نظراتی منفی دادن!

zakaria-sahar-photokade-com-2

سحر زکریا با لبای برررجسته زد تو کار یاسی بانوی کانادایی!

خب همونطور که تو تصویر اولی هم مشخصه سحر بانو چهره نچرالی ندارند و سالهاست که عمل بینی رو انجام دادن و میشه گفت اصلا مخاطب ایشون رو با چهره اولیه ندیده و از همون ابتدا این مدلی و با دماغه تبدیل به بینی شده تشریف آوردند!

اما به غیر از اون سحر زکریا اون تایم که تو سینما و تلویزیون بود این حرکتو نزد اما حالا خانوم بازیگر با لبهایی بسیار برجسته و درشت هستند که خب مشخصه در تزریق ژل هم زیاده روی داشتند اما موضوع اینجاست که چرا سح زکریا پافشاری داره هر روز نامناسب تر از دیروز دیده بشه و نه تنها آرایشی بر روی چهره نداره بلکه با ظاهری بسیااار عجیب و خوفناک میاد جلو دوربین! گاهی این حرکات به قدری زیاد میشه که برخی از کاربران این بانوی بازیگر رو با چهره ای به نام یاسی در کانادا، یکی میدونن و میگن شبیه به اون میخوا با ادا و اطوار هایی بیریخت جلب توجه داشته باشه!

q

البته که انگاری این حرکات و رفتار و ظاهر سحر زکریا از قصده چرا که خانوم بازیگر قبلنا با استایل و چهره ای بسیار زیباتر دیده میشد جوری که گویی حالا از قصد سحر زکیرا در تلاشه تا زشت و تر و زشت تر دیده بشه!

ناگفته نمونه که سحر زکریا نیز مِن جمله هنرمندانی می باشد که کشف حجاب کرده اما در ایران!

QEبیوگرافی سحر زکریا

سحر زکریا متولد ۲۸ آذر ۱۳۵۲ در شهر اراکه. مادر اصالتا شمالی بود و پدر اراکی تبارش مهندس برق بود. سحر خانوم فقط یه خواهر داره که برخلاف خودش ازدواج کرده و بچه داره.

نظر عجیب خانوم در رابطه با شوهر نکردن!

او میگوید:ازدواج نکردن نباید به معنای نداشتن فرصت یا سرخوردگی باشد. وقتی شما در 40 سالگی ازدواج نکرده اید، نشان می دهد که در این موضوع کمی سختگیر بودید و مسائل کاری و تحصیلی تان در اولویت قرار داشت یا اینکه فرد مورد نظرتان را نتوانستید پیدا کنید. به همین خاطر نباید به خاطر ترس از تنهایی یا اینکه سایر دوستان تان متاهل شدند و شما هنوز مجردید، تن به هر ازدواجی بدهید بلکه باید همچنان در مقام یک انتخابگر باشید. متاسفانه بعضی از خانم های ما بر اساس متر و معیارهای اشتباهی پای سفره عقد می نشینند.

آنها نگاه مادی به ازدواج دارند و به این امید خانه بخت می روند که طرف مقابل شان آنها را به لحاظ مالی مورد حمایت قرار دهد. یک زن باید در درجه اول استقلال داشته باشد. این مستقل بودن در همه موارد حتی مسائل مالی هم باید باشد. وقتی شما دست تان در جیب خودتان است، عزت نفس بیشتری دارید و دیگر حاضر نیستید با انگیزه مالی ازدواج کنید. پس ازدواج برای تان از سر عشق و علاقه اتفاق می افتد شاید؛ فکر می کنم ازدواج از آن چیزهایی است که ارتباط زیادی با سن، موقعیت یا هر چیز دیگر افراد ندارد و در شرایطش رخ می دهد و از این جهت نمی توان برنامه ریزی منظمی در مورد زمان وقوع آن و شرایطش داشت.

61f1b6558e3d0

سحر+زکریا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها