|

وقتی شقایق فراهانی فسقلی بوده و پسرش چشم به جهان گشوده؛ این حجم پروتز به شما نمیادا!

shaghayegh farahani shayanews

شقایق فراهانی همیشه از بازیگرای مشهوری بوده که چندان حاشیه ساز نبوده اما اینبار طلاق وی در سن پایین سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شقایق فراهانی بی شک یکی از بازیگرای به شدت محبوب و کاربلد ایرانی محسوب میشه که البته تو خونواده ای هنری و بازیگر بزرگ شده. روایت زندگی بازیگریه شقایق فراهانی درست به مانند خانوم مهراوه شریفی نیا هستش که همه خانوادت بازیگر هستند و این جور افراد دیگه نیازی به ذره ای کلاس بازیگری ندارند و از همون سن و سال کم با دوربین و پشت صحنه و هر آنچه که من شما که هیچ، حتی بازیگران جوان هم نیمیدونن آشنا میشن! شقایق فراهانی خواهر بزرگتر گلشیفته فراهانی می باشد که این روزها می بینیم گلی خانوم فرسنگ ها فاصله داره و شقایق اینجاست در کنار ما پدرش و البته مشغول به کار. شقایق فراهانی در اخرین کاری که حضور دشات سریال "گیلدخت" می باشد که سریالی طولانی است.

شقایق فراهانی هیچگاه به مانند گلشیفته تو حواشی نرفت و همیشه هم نقش هایی جالب ازش دیده شد. خانوم بازیگر که تا به اینجا نشون داده میتونه و تواناییش رو داره که تو همه جور کاراکتری به خوبی دیده بشه، تا به اینجای طول عمر کاریش تونست فیلم و سریال های بسیاری رو در کارنامه کاری خود به ثبت برسونه بدون اینکه سوژه ای عجیب برای اخبار زرد باشه! 

shaghayeghfarahani_49612940_642167676219563_2583088076946212840_n

جریان کودک همسری شقایق فراهانی چه بود؟

اما جدا از مسائل کار و بار، قطعا میدونید که همیشه دیدن و شنیدن موضوعات مختلف در رابطه با لایف استایل شخصی بازیگرا و چهرخه های مشهور، برای مخاطبین جذاب و جالب به نظر میاد. این در حالیه که اونها هم به مانند افراد معمولی در جامعه خب خوبی و بدی خاص خودشون رو دارند. ممکنه از راهی عجیب پول دریبیان و یا در کمال ناباوری خیلی فقیر بشن!

اصلا شاید هم عاشق سفر های خارجه باشن و بخوان اونهارو به تصویر بکشن و یا به رخ بکشن و بگن ما چقدر پولداریم؛ برخی هم شاید اصلا نخوان کسی بدونه اونها چه تعداد سفر میرن و چه مدلی میگذرونن! اینها تنها مثال هایی معمولی بود اما اونچه که بیشتر از هر چیز چه تو زندگی معمولی و چه تو زندگی دارای شهرت برای اطرافیان دونستنش باحال به نظر میاد، متاسفانه جریانات طلاق هستش!

شقاق فراهانی نیز برای خود گذشته ای داره! گذشته ای که درش یک ازدواج  یک طلاق رخ داده اونهم در سن و سالی بسیار کم! شقایق فراهانی در سن و سالی بسیار کم عروس شد!

Untitled

این در حالی بود که خانوم بازیگر تنها کمی از سن قانونیش گذشته بود که با آقای حسامی نشست پای سفره عقد. برخی بر این نظرند که کودک همسری اتفاق افتاده و خاوم بازیگر در سن 20 سالگی هم مادر شدن رو تجربه کرد و بعد هم بلافاصله مهر طلاق!

جالبه که همه این اتفاق ها مثل برق و باد گذشته و هیچ فاصله ای بین ازدواج و بچه دار شدن و طلاق نبوده!

شقایق فراهانی در این رابطه میگه: من خیلی زود و در 20 سالگی مادر شدم و بابت آن بسیار خوشحالم ، شما با آمدن فرزند چیزهایی را به دست می‌ آورید که با هیچ‌ چیز در دنیا قابل مقایسه نیست. من در زندگی به لحظات سختی رسیدم که اگر وجود پسرم سام نبود واقعا نمی‌ توانستم تحمل کنم.

shaghayeghfarahani_41507070_2751022164923162_2748248526882318657_n

محبت با فرزند طلاق

در این راه سعی کرده‌ ام با کمک گرفتن از مشاور و روانشناس با پسرم که فرزند طلاق است به نوعی برخورد کنم که اعتمادش را جلب کنم ، سعی کردم بیش از هر چیزی یک دوست برای او باشم.

snapedit_1685185363430

اتفاقی عجیب در مورد شقابق فراهانی! خانوم به آبجیش پیوست؟ ژل لب چی میگه!

گفتیم که شقایق فراهنی چندان حاشیه دار نیست. اما خب مگه میشه شما دارای شهرت باشید و هیچ حرف و حدیثی براتون ساخته نشه. تو دنیای بازیگری حتی اگه به دنبال جنجال هم نباشی، جنجال به دنبال شما میاد تا بالاخره یه جایی یقتون رو بگیره!

شقایق فراهانی نیز اینچنین شد. مثلا اینکه چند وقت پیش عکسایی از وی منتشر شده بود که او را با ظاهری بسیار تعجب آور برای کاربران نشون میداد. از اونجایی که خیلی از بازیگرا این روزا زدن به در بیخیالی و با تیپ و استایلایی ظاهر میشن که هیچ جوره برای مردم قابل باور نیست، انگاری این بازیگر خوش استایل ما هم بدجوری دلش رو زده بود به دریا.

ناگفته نمونه که برخی هم به ژل لب این بازیگر زن اشاره داشتند که باعث تا چهره شقایق فراهانی خیلی تغییر کنه اما نه چندان زیبا!

celebrityha_ir_1637673961_1

بیوگرافی شقایق فراهانی

شقایق فراهانی متولد 2 مرداد سال 1351 در شهر تهرانه. این بازیگر خوش چهره مدرک دیپلم رو در رشته گرافیک از هنرستان مربوط به هنرهای تجسمی گرفت و همچنین از دانشگاه آزاد مدرک لیسانسش رو در رشته نقاشی دریافت کرد.

لایف استایل بی دردسر شقایق فراهانی و خوانوادش تو جنگ ایران و عراق

مدتی با پدر و مادرش در فرانسه زندگی کرد تا اینکه زمان انقلاب به ایران آمدند اما با شروع جنگ ایران و عراق برای امنیت بیشتر به کشور استرالیا رفتند. سپس مقطع دبیرستان را در کشور آمریکا گذراند تا اینکه بعد از پایان جنگ به ایران بازگشت.

shaghayegh-farahani-azar-5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عشقت ارسالی در

    برای من با آرایش وبی آرایش فرق نداری عشقم شقایق جونم ❤😘

  • مژگان ارسالی در

    شقایق فراهانی خودش زیبا بود زد چهرشو نابود کرد جذابیتش از دست رفت چشاش ریز شده انگار،چرا بعضیا فقط میخوان تغییربدن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی