|

شب شیک و ناب "نفیسه روشن" با یه استایل خاص و شاخ؛ با کوچولو پشمالوش ست زده زرد قناری!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن که همیشه از بازیگرای حامی حیوانات بوده اینبار استایلی از خود به همراه سگش منتشر کرد که یه ست خوشرنگ داشتند.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- نفیسه روشن از بازیگرای قدیمی در عرصه بازیگری می باشد که بیشتر هم سریال های تلویزیونی رو ساپورت میکرد نه سینما. البته که هر بازیگری رو انگاری بهر کاری ساختن و یکی مثل ترانه علیدوستی از همون اول میپره سینما و با بهانه های مختلف جعبه جادویی رو دور میزنه! یکی هم به مانند نفیسه روشن برای دیده شدنش و شهرتی که به دست آورده تلاشی دوچندان میکنه چرا که در تلویزیون مورد توجه مخاطب قرار گرفتن به شدت سخت تره و پرده نقره ای میتونه یک چهره رو خیلی زودتر بولد کنه. نفیسه روشن اما مدتی میشه که خیلی تو این حوزه دیده نمیشه و به جز سریال "گیلدخت" که تنها چند قسمت نقشی کوتاه داشت، خیلی وقته که نقش اصلی و یا درست حسابی ازش دیده نشده که قطعا این انتخاب خود خانوم بازیگر بوده وگرنه امکان نداره چهره ای به مانند نفیسه روشن پیشنهاد کاری در این جعبه جادویی رو نداشته باشه.

Untitled

شب شیک نفیسه خانوم کنار بانی

نفیسه روشن تو ایام عید رفت کنسرت بهنام بانی و کلی صفا کرد خانوم بعد از اتمام عکسی در کنار بهنام بانی منتشر کرد.

نفیسه روشن با یک مانتوی زیبا با طرحی خاص در این کنسرت حضور یافت. همانطور که می بینید مانتوی او با گل های زیبای آفتابگردان تزیین شده است. خانم بازیگر در توضیح این عکس نوشت: یک شب ناب, ممنونم از بهنام عزیز و تیم پر مهرش

unknown_329244896_209235938385123_954721909096729080_n

نفیسه روشن و حواشی دست سازش! خانوم اینجوری اینستا رو گذاشت رو سرش!

اما از کار و بار نفیسه بانو که بگذریم و برسیم به لایف استایل اصلی خودش باید بگیم که این چهره مهشور گرچه که گفتیم در بازیگری کمرنگ شده، اما در اینستاگرام به شدت پررنگه و حسابی جای اون نبودش رو پررر کرده. نفیسه روشن در این فضای نامرئی که این روزا یه جهان دیگه برای آدمای کره زمین به وجود آورده، به نوعی زندگیه دیگه ای داره و اونچه که میخواد رو نشون میده نه اونچه که هست. مثلا نفیسه روشن بارها شده که با انتشار عکس و یا ویدیویی کاربر رو به اشتباه انداخته و بعد تازه از این اشتباه ناراحت هم شده که چرا مخاطب قضاوت کرده! در اینجاست که خب باید گفت نفیسه روشن عاشق و شیفته حواشیه دست ساز هستش که به وسیله خودش ساخته میشن و از قصد به اشتراک گذاشته میشن تا شخص رو بولد کنه!

نفیسه+روشن

وقتی نفیسه روشن با هاپو جانش ست میزنه لاکچری

در مطلب بالایی کمی تا قسمتی از نفیسه روشن انتقاد شد اما حالا بهتره به اخلاقیات درجه یک این بازیگر هم اشاره کنیم که مثلا نفیسه روشن شیفته و حامی حیوانات هستش. خاوم بازیگر به قدری میتونه راحت با حیوانات ارتباط برقرار کنه که حتی اون دسته از حیوانات درنده رو هم بی ترس و با عاطفه ای جذاب به آغوش میکنه و کاربران رو متعجب میسازه!

از این دسته ویدیو ها در پیجش به وفور پیدا میشه اما نفیسه روشن به تازگی تصویری از خود به همراه سگ کوچولوش هستش و در حالی که با هاپو جان لباس ست کردن، جمله ای در رابطه با حیوانات نوشت.

Untitled

کوچولویی نفیسه رونش که درش گیر کرده!

با دیدن تصویر اولی شاید بگین این دیگه چه مدل مویی هستش برای خانومی با این سن و سال ! که خب باید در پاسخ بگیم این تنها استایل کوچول موچول از نفیسه خانوم روشن نبود و کلا این بازیگر علاقه وافری به رنگی پنگی پوشیدن داره. تو دنیا میلیون ها سلیقه وجود داره که خب این یه چیز ذاتیه و پنج انگشت شکل هم نیستن. پس اگه نفیسه روشن یا هر کس دیگه ای سلیقش با ما فرق داره دلیل بر بد بودن نیست اما یکسری قوانین و یا شاید هم هنجارها در هر کشوری وارد ذهن مردمش شده که اگه مخالف با اون موارد کسی پیش بره شاید چندان جالب به نظر نرسه!

به همین جهت مثلا نفیسه روشن که دوست داره زیادی رنگی باشه و مثلا شلوار براق بپوشه و یا مانتوهای خیلی گل گلی و حتی شلوار  منگولی بپوشه خب قطعا خیلیا مسخرش میکنن اما چه بخوایم و چه نخوایم این سبک علاقه نفیسه خانومه!

Untitled

Untitled

وقتی نفیسه روشن میشه ساقدوش یه عروس و داماد خارجی!

نفیسه روشن چندی پیش به روسیه سفر کرده بود و جالب اینکه اونجا تو جشن عروسی یه زوج روسی شرکت میکنه عکس باحالی در کنار عروس و داماد میگیره و منتشر میکنه تو پیج اینستاگرامش و خیلی ها اومدن زیر این عکس نوشتن نفیسه شده ساقدوش عروس خانوم روس که البته با واکنش مثبت نفیسه روشن مواجه شد.

nafisehroshan92-vaghtesobh

کمی بیشتر با نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. فعالیت اش را از کلاس بازیگری حمید سمندریان شروع کرد و اولین بار سال 1382 با سریال «روزهای به یادماندنی» جلوی دروبین رفت.

شهرت ایشان از سال 1386 وقتی 25 ساله بود با سریال «اغما» به کارگردانی سیروس مقدم و در کنار چهره هایی چون امین تارخ و لعیا زنگنه شروع شد.

سفر+نفیسه+روشن+و+نامزدش+به+رامسر+++عکس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها