|

استایل زیادی شنگول نگار عابدی بازیگر ساده دودکش چه توپی شده؛ این روسریه یا جا نونی!

negar abedi shayanews

نگار عابدی بازیگر سریال دودکش که در واقع روحیه ای به شدت شاد و شنگول داره اینبار با استایل قناری طورش نگاه هارو به خود جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- نگار عابدی یکی از بازیگرای دوست داشتنی و توانا در عرصه بازیگریه که بیشترم تو تلویزیون کار کرده و کمتر در سینما! تازه یه چند شبیه که سریال دودکش تموم شده و اگه آی فیلم بین باشید قطعا نگار عابدی رو می شناسید چرا که تو این سریال که سه فصلم طول کشد، ایفای نقش غلیظی داشت. نگار عابدی از طرفی هم خوووب بلده جز طنز، جدی هم باشه و با بازی در فیلم "سد معبر" استعدادش رو نشون داد!

البته که بعضی از هنرمندان همانند اکبر عبدی و یا مرجانه گلچشن هستند که کلا اگه اجتماعیم بازی کنن بازم مخاطب باورش نمیشه و یه جای کار منتظره تا این چهره بخندونتش! نگار بانو هم اینچنینه و به گفته بسیاری از کاربران بیشتر بهش میان بانمک باشه تا عصبانی و جدی!

از اینها که بگذریم و برسیم به خود نگار عابدی و زندگی شخصیش، باید بگیم که خانوم خانوما در واقعیت به شدت جینگول مستون هستن و استایل هایی میزنن که شاید هرکسی اونارو انتخاب نکنه!! مثلا در ادامه نمونه ای از ظاهر نگار عابدی رو مشاهده می کنید که با یه زرد تند و موی فر حسابی رفته چشم!

نگار+عابدی

نگار عابدی چه پررر انرژی و جذابیه واسه خودش!

همونطور که نگار عابدی رو تو نقشاش دیدن میدونین که خانوم خانوما به شدت پر انرژیه و اصلا انگار بهش نمیاد که سن و سالی ازش گذشته و میاسال باشه! نگار بانو اما در واقع یه دخترم داره که حسابی بزرگ شده اما پدرش بالا سرش نیست چرا که هدیات هاشمی همسر سابق نگار عابدی خیلی وقته که طلاق گرفته و حالا سر یه خونه زندگیه دیگست!

نگار عابدی ظاهرا شباهت بسیاری به نقشای شیطونشون داره و روحیه ای مستقل و جنگجو هستش که در حال حاضر هم همراه با دخترش تنها زندگی میکنه و مجرده! در ادامه تصاویر این دو چهره رو همراه با خونواده هاشون مشاهده می کنید که نگار عابدی با دخترش اِما هستش و هذایت خان هم با همسر و دختر کوچولوش!

122094886_673956290215927_6159654460262578920_n

وقتی دختر نگار عابدی انگاری پسره ولی دختریه که کپ باباشه!

احتمالا شما هم متوجه این موضوع شده اید که اِما شباهت بسار زیاد و شدیدی به پدرش داره و از طرفی هم دختر دوم هدایت خان شباهت بسیاری به مادرش داره! این شبیه بودن حتی در یکی از تصاویر اِما اونقدری زیاده که برخی از کاربران بر این نظرند که هدیات هاشمی انگاری روسری به سر شده و عکس گرفته!

نگار عابدی ازدواج پر سرو صدایی با هدایت هاشمی داشت و بعد از بدنیا اومدن دخترشون، زندگی این دو چهره رفته رفته به حاشیه کشونده شد که در نهایت به طلاق منجر شد. نگار در خصوص جدایی از هدایت هاشمی گفته بود: 

وقتی دخترم هنوز به دبستان نرفته بود من و همسر سابقم، هدایت هاشمی حس کردیم که مسیر زندگی مان را باید از هم جدا کنیم.

البته هدایت هاشمی خیلی زود دوباره ازدواج کرد و از همسر دومش مهشید ناصری یک دختر هم دارد.

film_clip_ax_1637961384_2

بیوگرافی جالب نگار عابدی

نگار عابدی متولد 18 بهمن 1349 در اهواز بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی می باشد.

انصراف از دانشگاه به عشق بازیگری

در سال 1369 وقتی 20 ساله و دانشجوی زبان انگلیسی بود با دیدن آگهی کلاس بازیگری در یکی از محلات از دانشگاه انصراف داد و وارد این کلاس ها شد.
او زیر نظر مهتاب نصیرپور و رویا تیموریان دوره بازیگری گذراند سپس برای ادامه تحصیل رشته تئاتر را انتخاب کرد.
 
negar-abedi-be-vaghte-khomari_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها