|

تریپ صورتی جوندار زن علیرضا نیکبخت تو مهمونی؛ فیلترم انقدر لبارو توپی نمیکنه!

alireza nikbakht shayanews

مونا نیکبخت همسر علیرضا نیکبخت می باشد که این روزا پا به پای آقای فوتبالیست داره مشهور میشه و حالا خانوم خانوما هرررجور بخواد عکس میذاره!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- این روزا دیگه تنها چهره های مشهور نیستند که مشهورن، بلکه خونوادشونم آوردن تو کار و حالا اونها برای خودشون شدن یه پا ادعا! مثلا تو همین فوتبال خودمون آقایون فوتبالیست زیادی هستند که چه در حال بازین و چه پیشکسوت، همسران خود را وارد بازار اینستایی و شناخته شدن کردند که خب میشه گفت علیرضا نیکبخت یکی از اونها و حالا همسرش مونا نیکبخت نیز چهره ای شهرت یافتس! علیرضا نیکبخت تا به حال دو بار ازدواج کرده که مونا بانو همسر دومشه و حساااابی پایه علیرضا نیکبخت!

حالا چرا اینو میگیم چون این زوج هر دو از علاقمندان حاشیه سازی و دیده شدن و پول و این سبک زندگی هستند که خودنمایی بسیاری کنن و نشون بدن ما دارا هستیم! جالبم اینجاست که مونا بانو فامیلی خودشون نیکبخت نیست و آنها برای اینکه کسی مبادا فکر کنه ایشون همسر اوشون نیست این حرکتو زدن! آخه چرا!

مونا نیکبخت در صفحه اینستاگرامش تصاویر بسیاری منتشر میکنه که خب همیشه ام چهره پر از ژل و عمل و بوتاکسش مورد توجه و تعجب قرار میگیره و هزار جور نظر متفاوتم براش گذاشته میشه. اما مونا نیکبخت همونطور که گفتیم خیلی اهل اینستاس و از جاهای مختلف عکس میذاره که اینبار تصویر دسته جمعیه خانوم با همسرش و دوستانش جلب توجه کرد.

1978377611-bartarinb-site

وقتی مونا نیکبخت فالوورو مجبور به دنبال کردن پیجش میکنه!

علیرضا نیکبخت و مونا خانوم بیشتر شبیه به زوج های بلاگری هستند که البته این روند همچین تعجبم نداره چرا که دیگه خیلی از آقایون فوتبالیست و آقایون بازیگرمون همسرانشون رو هم وارد بازی کردن و با انتشار تصاویر مختلف و گاهی هم نامتعارف و شهرت خودشون خانوم رو هم کشیدن بالا! مونا نیکبخت نیز چنین بود و پیجی پابلیک داشت اما انگاری هر چه تلاش میکرد صفحش اونقدرا بالا نمیرفت تا اینکه ظاهرا تصمیم گرفته روند ارام جوینده همسر سپهر حیدری رو بره پیجش رو پرایوت کنه تا کاربر برای دیدن تصاویر و قرتی بازیشاشون مجبور به فالو کردن شه!

اینجوری پیج میره بالا و در نهایت افزایش فالوور ایجاد میشه. آرام جوینده نیز با همین ترفند تونست در عرض حدودا یک سال بیش از 200 هزار جذب فالوور داشته باشه و حالا پیجش بازه! اما در ادامه تصویر جدید که از علیرضا نیکبخت به همراه همسرش منتشر شد رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا!

alireza-nikbakht-hamsar4-1

mona.nikbakht_vaghtesobh-819x1024-1

تلاش زنی علیرضا نیکبخت واسه شکل مایکل جکسون شدن!

اما مونا نیکبخت همسر آقای فوتبالیست چهره ای بسیااار عمل کرده دارند به طوری که کاملا کوبیده و از نو ساخته اند! البته که شاید بگین دارندگی و برازندگی! اما خب برازندگی مفهومش فرق داره با نداشتن اعتماد به نفس و کلی جراحی و پروتز و دور شدن از چهره اصلی و در نهایت با دو کیلو آرایش کار رو تموم کردن!

مونا نیکبخت در ماشین لوکس همسر جان هر گاه میشینن در طول مسیر با آهنگ ویدیوهایی میگیرن که همه شبیه به هم هستند و تنها لباس خانوم و آقا تغییر کرده. جالب اینجاست که این موارد همگی پست هم میشن با کلی لایک و کامنت که البته برمیگرده به هوش اون شخصی که با استفاده از لاکچری بازی و عاشقانه های دونفره جذب فالوور میکنن و پول در میارن. در ادامه ویدیویی مشاهده می کنید که کاربری نظری جالب داده بود. او نوشت:

از مایکل جکسون بیشتر عمل زیبایی کرده. آخه این چه قیافه ایه واسه خودت درست کردی؟ همش عمل 

دنیای مدلینگ فقط علیرضا نیکبخت رو کم داشت که ....

علیرضا نیکبخت در مدلینگ نیز فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری میکنه. وی بازیگری رو هم تجربه کرده و از طریق خانوم سپیده میرحسینی برای حضور در یک فیلم کوتاه به عنوان مدل و مانکن انتخاب شده بود که قرار بود در جشنواره کن به نمایش در بیاد.

در ادامه یه قبل و بعد جانانه از علیرضا نیکبخت مشاهده می کنید.

NIKBAKHT-VAHEDI-VAGHTESOBH

ازدواج اول

علیرضا نیکبخت همونطور که گفتیم تا به حال دو بار ازدواج کرده که در مورد همسر اولش گفت: از طریق فیسبوک با همسرم آشنا شدم و اما بعد از سه سال کارمان به جدایی کشید. تمام زندگی اعم از خانه و ماشین و اقلام دیگر را به نام همسرم کرده بودم.

علیرضا+واحدی+نیکبخت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها