|

مریم شیرازی بازیگر ساده برف بی صدا می بارد یادته؟ با قوری گل قرمزی تیپ زده آسِ اروپا!

maryam shirazi shayanews

مریم شیرازی بازیگر سریال برف بی صدا می بارد این روزا با استایل و چهره متفاوت تو اینستا ظاهر میشه و حسابی طرفداراشُ شوکه میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- مریم شیرازی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که شاید او رو به اسم نشناسین، ولی قطعا اگه سریال پرطرفدار "برف بی صدا می بارد" رو دیده باشین با این بازیگر آشنایی دارین که نقش نسرین رو در این سریال ایفا میکرد. مریم شیرازی با ایفای نقش فوق العاده اش موفق شد نظر بسیاری از اهالی هنر و سینما رو به سمت خودش جلب کنه و از اونجایی که خیلی هم چهره آروم و معصومی داره، یک نو ستاره جدیدی در عرصه سینما به شمار میره. اما مریم شیرازی نه تنها در بازیگری که در زمینه های دیگه هم هنرهایی داره که داره کم کم روشون میکنه!

hf

وقتی مریم شیرازی مسیر کینگ شدن تو اینستا رو پیش میگیره!

مثلا همین چند وقت پیش خانوم خانوما عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با میکاپی آنچنانی و استایلی کاملا متفاوت نشون میداد. این موضوع باعث شد که خیلیا دریابند مریم خانوم از اون دسته بازیگراییه که هنوز یه سریالش دوتا نشده حسابی زده تو کار خفن بازی و رونمایی از فیس و تیپ جینگولش که او رو زمین تا آسمون با نقشی که در ذهن مردم ساخته متفاوت نشون میده.

از اونجایی که مریم شیرازی در سریال برف بی صدا می بارد به عنوان یک بازیگر خیلی معصوم و چادری نقش ایفا میکرد، حالا همچین گیسا رو پاشونده تو صورتش که انگاری کلا یکی دیگه است و اصلا شما نمیشناسیدش! تو این سال اخیر که همه بازیگرا رو آودن به شاخ بازی و تبدیل شدن به سوتون اینستا، مریم خانوم واسه اینکه کم نیاره در این زمینه بدجوری میشه گفت از اونور بوم افتاده و گویا میخواد تبدیل شه به کینگ فضای مجازی!

hde

dd

ناز و ادایِ مریم شیرازی تو برف بی صدا می بارد چه آتیشی سوزونده!

مریم شیرازی پیش از این تو سریال مسافران بازی کرده بود و از اونجایی که چندان تو اون نقش به چشم نیومد، کارگردان برف بی صدا می بارد میخواست یه حال و هوای درست و حسابی به سابقه کاری این بازیگر بده و واسه همین اومد و یه نقش رومئو و ژولیت طور براش نوشت که کلی هم هواخواه داشت این نقش.

همین موضوع باعث شد نقش نسرین در این سریال بیشتر از نقش های دیگه دیده شد و با احمد که به نوعی بازیگر جدیدی به حساب میومد، ترکیبی بی نظیر رو ساخت. مریم خانوم هم که در این باره به خودش میبالید با آنچنان خفن بازی تو پیجش از طرفداراش رونمایی میکنه که کم مونده بره جشنواره کن و اونجا شاخ همه غولای این حرفه رو بشکنه. بیاین یه نمونه اش رو بهتون نشون بدم!

ff

وقتی رفیق جینگ مریم شیرازی میشه شبنمی سینما!

شاید چیزی که از مریم شیرازی به چشم میاد یه بازیگر دهه شصتی باشه ولی اصلا اینطور نیس. این بازیگر متولد 1355 در تهرانه که یعنی 45 سالشه. حالا این خانوم بازیگر با یکی از معروف ترین سلبریتیا مشغول رفیق بازیه که شاید این دو با هم شروع کرده باشن، ولی حالا کسی مثل شبنم مقدمی خیلی راه رو بیشتر از مریم خانوم طی کرده و حتی تو برنامه "هم رفیق" که مجری اون شهاب حسینی بود هم این دو با هم آورده شدن و شبنم خانوم به عنوان بهترین رفیق از مریم شیرازی یاد کرد.

gfdf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها