|

"مریم شیرازی" بازیگر ساده برف بی صدا می بارد چه فاز بترکونی گرفته؛ این گوشوارس یا قوری!

maryam shirazi shayanews

مریم شیرازی بازیگر سریال برف بی صدا می بارد این روزا با استایل و چهره متفاوت تو اینستا ظاهر میشه و حسابی طرفداراشُ شوکه میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
13

شایانیوز- مریم شیرازی از بازیگرای معروف و محبوبه که این روزا با سریال "برف بی صدا می بارد" مهمون خونه های مردمه. مریم شیرازی اولین بار با بازی در سریال مسافران در نقش همسر اول رامبد جوان تونست کمی به چشم اهالی سینما بیاد. ولی از اون سال تاکنون در سریال یا فیلم معروفی حضور نداشته. اما با بازی مریم شیرازی در سریالی که این شب ها به دل بسیاری از مخاطبانش نشسته تونست به شهرت باورنکردنی برسه. البته فعالیت های این خانوم بازیگر تنها منوط به بازی در سریال نیست و تو اینستا هم حسابی فعالن خانوم خانوما!

مریم شیرازی چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که زمین تا آسمون فرق میکرد و نشون داد چیزی که توی واقعیت از خودش به نمایش میذاره حسابی متفاوت تر از اون چیزیه که واقعا هست. واسه همین هم با نظرات عجیب و غریبی از طرف کاربرا روبه رو شد. مریم خانوم تو این عکس خیلی به خودش رسیده و با یه میکاپ درست و حسابی و خیلی خفن که باعث شده همه کپ کنن، از تم جدید خودش بعد از سریال رونمایی کرد. خانوم خانوما فقط و فقط هم به میکاپ راضی نشده و یه ریلکسی خاصی تو ظاهرش داره که معلوم میکنه هنوز از گرد راه نرسیده میخواد فتوکپی بازیگرای حالایی بشه!

hde

dd

مریم شیرازی با کلی ادا و اصول معروف شد!

مریم شیرازی اولین بار تو سریال "برف بی صدا می بارد" خیلی به چشم اومد و حالا هم که داره فصل دوم اون پخش میشه، حسابی رو بورس اومده و داره تمام تلاشش رو میکنه که اینستا رو واسه خودش کنه تا کسی تو بازیگرای جدید نتونه رو دستش بیاد. این بازیگر تو سریال با احمد آقا که نقشش رو پاشا رستمی بازی میکنه، به قدری واسه هم نوشابه باز میکنن که بیا و ببین! البته میون اون هممه دعوایی که تو سریال هست هم این قضیه یکم آرامش مخاطب  رو فراهم میکنه.

hf

ff

رفاقت عجیب مریم شیرازی با بازیگر معروف!

شاید چیزی که از مریم شیرازی به چشم میاد یه بازیگر دهه شصتی باشه ولی اصلا اینطور نیس. این بازیگر متولد 1355 در تهرانه که یعنی 45 سالشه. حالا این خانوم بازیگر با یکی از معروف ترین سلبریتیا مشغول رفیق بازیه که شاید این دو با هم شروع کرده باشن، ولی حالا کسی مثل شبنم مقدمی خیلی راه رو بیشتر از مریم خانوم طی کرده و حتی تو برنامه "هم رفیق" که مجری اون شهاب حسینی بود هم این دو با هم آورده شدن و شبنم خانوم به عنوان بهترین رفیق از مریم شیرازی یاد کرد.

kjh

مریم شیرازی تو اینستا چه چیتان پیتانی میکنه!

مریم شیرازی از اون دسته بازیگراییه که به محض دیده شدنش سریع وارد اینستا شد و شروع کرد بین آتلیه های مختلف گز کردن تا بتونه تو فضای مجازی هم به محبوبیت بالایی برسه. او واسه این کار از هیچی دریغ نکرد و رسما داره یه شبه ره صد ساله رو طی میکنه.

اگه یه سری به پیج مریم خانوم بزنین قطعا با این موضوع روبه رو میشین که خانوم خانوما بعد از سریال برف بی صدا می بارد چه طرفدارایی پیدا کرده و یهویی زده تو کار تبلیغات جورواجور و چی بهتر از تبلیغ میکاپ آرتیست که نشون میده با آنچه توی سریال هست چقدددددر متفاوته!

gfdf

vhj

as

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    ازبس همشون. عمل مبکنن شکل. هم شدن این هنرمندا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی