|

نگار عابدی بازیگردودکشو دیدی؟ اونجا سادستا ولی اینستا بالیوودُ قورتیده با تیپ نخیش!

negar abedi shayanews

نگار عابدی از بازیگرای جذابیه که تصاویر بسیاری هم از خودش در اینستاگرام منتشر میکنه اما اینبار خانوم خانوما زد تو فاز و نول بالیوودی!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نگار عابدی یکی از بازیگرای به نام و جذاب ایرانیه که واقعا استعداد خوبی در این عرصه داره و تونسته تا به حال کارنامه کاری خوبی هم برای خودش بسازه. شاید خیلی از بازیگرا با تلویزیون نتونسته باشن چندان خودشون رو ثابت کنند اما نگار عابدی نشون داد با قاب جادویی و نرفتن به سینما هم میشه خودی نشون داد و موفق بود. نگار عابدی بیشتر در سریال های تلویزیونی ایفای نقش کرده و شاید نقطه قوتش هم همین نکته باشه که البته جذاب بودن سریال هایی که بازی کرده هم بی تاثیر نبوده! وگرنه شاید اگر در سریالی یخ بازی میکرد چنین مشهور نمیشد.

اما اگه بخوایم از شرایط کاری خانوم خانوما در بیایم و برسیم به شخصیت خود نگار عابدی، باید بگیم که این بازیگر دهه چهلی از چهره های جینگول مستونی می باشد که با وجود اینکه سن و سال کمی نداره اما هم از لحاظ چهره ای و هم تیپ و استایلی، کمتر میخوره و در فضای مجازی نیز فعالیتی غلیظ و تینیجر طور داره.

نگار عابدی اغلب از استایل های پرحاشیه استفاده میکنه اما انگاری خانوم خانوما اصلا اعتقادی به فیلترای اینستاگرامی نداره و اعتماد به نفس خوبش باعث شده تا با خیال راحت تصاویری از خودش به اشتراک بذاره که حتی ذره ای آرایش ندارن. مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که نگار خانوم با استایلی محلی هستند که البته به گفته برخی از کاربران اکسسوری های بزرگشون بیشتر آدمو یاد هند و بالیوود میندازه!

Untitled

نظرات زشت کاربرا در مورد نگار عابدی! عجب بابا

خب تو تلویزیون میدونیم که خانومها با حجابی کامل هستند و حتی یک تار مو ازشون دیده نمیشه و خب به طبع نمیشه هم تشخیص داد کی موهاش چه رنگیه و چه مدلیه! به همین جهت وقتی مخاطب وارد اینستاگرام یکی از چهره ها میشه ممکنه کمی تا قسمتی متعجب بشه چرا که مثلا نگار عابدی رو نمیدونستیم موهایی فرفری داره و در ادامه تصاویری از خانوم بازیگر می بینیم که کاملا نشون میده ایشون سبک موهاشون تو چه فازیه!

اما نکته ای که هست اینه که برخی از کاربرای در برخی از پست های نگار عابدی به موهای وی اشاره کردن و الفاظی نه چندان جالب مثل پشم گوسفند و ... به کار بردن! چنین گفته هایی نه تنها ضربه ای به خانوم عابدی نمیزنه بلکه شخصیت فرد نویسنده رو میبره زیر سوال!!

Untitled

Untitled

افروز بانو روش ملیحه توش قاطی پاتی!

نگار عابدی از اون دسته بانوانی هستش که در این عرصه دو بُعدی میتونه کار کنه! حالا یعنی چی؟ یعنی خانوم بازیگر هم میتونه مظلوم و ساده باشه همانند نقش افروز در سریال دودکش و پادری، و هم میتونه سیس قاطی و شیطووون داشته باشه همچون نقشش در سریال شمعدونی! الحق که هر سه سریال هم از باحالای تلویزیون بودند و کلی طرفدار داشتد. اتفاقا دوتای اولی رو هم این شبا از شبکه آی فیلم پخش میکنه که خانوم خانوما یه جور مظلومن آدم باورش نمیشه افروز همووون نگار عابدیه که عکساش تو اینستاگرام و فضای مجازیه!!

Untitled

زندگی-نگار-عابدی-11

نگار عابدی مجرد اماااا بچه دار!!

نگار عابدی در واقع شخصیتی مستقل و جنگجو داره. خانوم بازیگر در حال حاضر نیز همراه با دختر اِما به تنهایی زندگی می کنه و خیلی وقته که از همسر سابقش هدایت هاشمی بازیگر مشهور، جدا شده. البته که آقای بازیگر طولی نکشید که دوباره ازدواج کرد و اتفاقا دوباره دختر دار شد.

مهشید-ناصری-و-همسرش-و-دخترش-1

وقتی اِما یه کاربن اصلللل از باباشه و دختره ولی مردونس!!

احتمالا شما هم متوجه این موضوع شده اید که اِما شباهت بسیار زیاد و شدیدی به پدرش داره و از طرفی هم دختر دوم هدایت خان شباهت بسیاری به مادرش داره! این شبیه بودن حتی در یکی از تصاویر اِما اونقدری زیاده که برخی از کاربران بر این نظرند که هدایت هاشمی انگاری روسری به سر شده و عکس گرفته!

نگار عابدی ازدواج پر سرو صدایی با هدایت هاشمی داشت و بعد از بدنیا اومدن دخترشون، زندگی این دو چهره رفته رفته به حاشیه کشونده شد که در نهایت به طلاق منجر شد. نگار در خصوص جدایی از هدایت هاشمی گفته بود: 

وقتی دخترم هنوز به دبستان نرفته بود من و همسر سابقم، هدایت هاشمی حس کردیم که مسیر زندگی مان را باید از هم جدا کنیم.

film_clip_ax_1637961384_2

بیوگرافی جالب نگار عابدی

نگار عابدی متولد 18 بهمن 1349 در اهواز بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی می باشد ک تنها یک دختر از همسر سابقش دارد

خانوم روانشناس بازیگراس!

دوست دارم آدم‌ ها را بشناسم ، آنها را بفهمم و شخصیت و رفتارشان را تحلیل کنم ، روحیه شناختی بالایی دارم و شاید اگر بازیگر نمی‌ شدم روانشناس می‌ شدم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    من نگارو دوس دارم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها