|

وقتی "مهناز افشار" با اَجق وجقاش میخواد بشه سرتر از همه ولی تهش شوت شد بیرون!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار که چند سالیه تو آلمان سکونت داره و با استایلای خاصش سعی داره خودش رو مطرح نگه داره، اخیرا تو آلمان مورد تهاجم قرار گرفت!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- مهناز افشار بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که مدتیه رفته آلمان و داره با لایف استایل اونوریا حسابی خودش رو وفق میده. البته مهناز افشار در کنار خوش گذرونی ها و حالی به هولی شدن هاش فوق العاده هم حاشیه سازه و اخیرا هم انگاری از عمد دلشو میزنه به دریا و یه جورایی خفن شده که اگه کسی ببینش باورش نمیشه ایشون همون مهناز خانوم بازیگر معروفه. مهاجرت مهناز افشار باعث شد این بازیگر از وجه های دیگری خودش رو محک بزنه و فعلا در حوزه مدلینگی فعالیت داره و به غیر از اون معلوم نیس این همه مال و مَنال رو از کجا در میاره!

مهناز خانوم که دیگه بدجوری شورش رو در آورده، دیگه رسما داره زندگیش رو شبیه اونور آبیا میکنه و با استایلایی ظاهر میشه که انگاری حتی گذرش به ایران هم نیفتاده. او از همان ابتدا که راهش از مردم جدا شد و رفت در مسیری که هیچکس فکرش رو نمیکرد و بعد از خرابکاریای شوهرش سر قضیه شیر خشکای فاسدی که در کشور پخش میکرد و مسائل امنیتی و این حرفا.

حالا اما تو جریان های امروزی خودش رو کشونده وسط و تو آلمان رفته به سراغ جمعیت هایی که دنبال اعتراض هستن و در همین زمینه میخواست خودش رو نزدیک کنه به مردمی که معترض هستن که یهو با واکنش های عجیب و غریب از سمت اونا روبه رو میشه. یه جوری که انگاری میخوان سر به تن خانوم افشار نباشه و نشون میدن که حسابی از این ور رونده شده و حالا حالا ها هم درست بشو نیست!

روابط مهناز افشار با آقایون ممنوعه که زندگیشو قاطی پاتی کرده!

مهناز افشار جزو بازیگرانی بود که تقریبا با اکثر سلبریتیای معروف ایرانی حتی با خسرو شکیبایی همبازی بوده و از اونجایی که خیلیا بر این باور بودن که تو ایران حسابی وضع کار و بارش رو رواله، یک درصد هم به ذهن کسی خطور نمیکرد که خانوم بازیگر یهو بخواد سر از کشورهای خارجی اونم برای همیشه دربیاره. زمانی که خبر رفتن مهناز افشار منتشر شد همه در پی این بودن تا ببینن کی خانومو هوایی کرده.

ایشون که تا پاش رسید به آلمان یهو زندگیش ترکید و از شوهرش به ظاهر جدا شد که البته این روزا عکسش باهاش منتشر میشه و مدام هم داره ازش تعریف میکنه و این مشخصه که خانوم خانوما فقط دنبال حاشیه سازی تو فضای مجازیه و چون کار دیگه ای نداره اینجوری میخواد خودش رو سرپا نگه داره.

w

اما زمانی که رسید به آلمان یهو خبرش در اومد که با وعده های برخی از خواننده های ایرانی مقیم خارج قصد کرده تا یه برنامه بسازه و به اصطلاح بترکونه که آخرش هم متوجه شد از این خبرا نیست و حالا از این ور رونده و از اون ورم مونده شده. مهناز افشار که قبلا پیجش پر بود از نقشای رنگ و وارنگی که بازی میکرد، حالا رسما یه پیج واسه سرگرمی ساخته که هر اَجق وجقی رو پست میکنه.

اما اخیرا یه ویدیویی هم منتشر کرد که او رو با خواننده اسمت چی چیه نشون میده اون هم تو وضعیتی که کسی باورش نمیشد. فقط باید ببینین تا شرایط این بازیگر رو در کنار آقایون خارجکی شده بفهمین!

a

تیپای خارجکیِ مهناز افشار که داره بدجوری به بیراهه میره!

مهناز افشار در کنار تمام مایه تیله ای که صدقه سر رفاقتش با سلبریتیای اونور آبی تونست به هم بزنه، حالا جدیدا گویا زده تو کار مدلینگ شدن و با استایلای جدیدی رو از خودش رو میکنه که با دیدنشون میمونی چطوری شرق و غرب رو قر و قاطی کرده.

او که تابحال تیپ های متفاوت و خارج از انتظاری زده، حالا با کلی ادا اصول کنار در و دیوار سعی داره سیس های جذابش رو به نمایش بذاره تا نشون بده میشه به عنوان یه مدلینگ هم ازش استفاده کرد و بعد از تلاش های فراوان بالاخره برای یکی از برندهای ساعت ازش استفاده میشه و با تریپ اومدن جینگولش میخواد خودش رو همچنان در صدر سلبریتیا نگه داره!

q

w

gf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها