|

مهرداد صدیقیان و تیپای هَلاک کنش؛ داداش نکشیمون با این دود مودا اونم با دستِ بسته!

mehrdad sedighian shayanews

مهرداد صدیقیان یکی از بازیگران پر طرفدار سینما و تلویزیون است که این روزها بیشتر تو سینما دیده میشه البته اگه مدلینگ بازی اجازه بده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز - مهرداد صدیقیان از بازیگران بسیاری حرفه ای و پر طرفدار سینما و تلویزیون کشور ‌ماست که برای اولین بار در سال ۱۳۸۴ با سینمایی عصر جمعه راه خودش رو به دنیای بازیگری باز کرد. و اما آقا مهرداد صدیقیان جدای از هنرنمایی های بی نظیری که جلوی دوربین داره، خوشتیپی و خوش پوشی محشرش هم مزید بر علت شده که کرور کرور طرفدار و شیفته داشته باشه.

مشخصاً مهرداد صدیقیان خودش هم خوب می‌دونه که چقدر استایل های تو دل برویی داره و همچنین می‌دونه که چطور باید محبوبیت خودش رو حفظ کنه، یکی از این راه ها که این روز ها همه سلبریتی ها و هنرمند ها سفت بهش چسبیدن فضای مجازی و دنیای اینستاگرام است و آقا مهرداد صدیقیان هم مثل خیلی های دیگه همچین کم کار نیست و با پست ها و استوری های جورواجور حسابی جذابیتش رو به رخ میکشه. 

این روزها به خاطر تمامی اتفاقات دردناکی که در جامعه در حال رخ دادنه مهرداد صدیقیان هم حسابی فعالیتش رو در اینستاگرام کم کرده و آسته می‌ره آسته میاد اما یه نگاه کلی به صفحه اینستاگرام آقای خوشتیپ خوب نشون میده که ایشون در کنار تمام عکس های روزمرگی ای که منتشر می‌کنه حواسش هست تا با چند تا عکس مدلینگی حرفه ای محبوبیت خودش رو تو اوج نگه داره که در ادامه چند نمونه از این عکس ها رو میبینم، عکس های که مهرداد صدیقیان پین کرده تا هر بار که وارد صفحه اش میشید اولین چیزی باشه که توجهتون رو جلب می‌کنه. 

مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان

آقا مهرداد رو نمیکنه اما یه پا مدلیه واسه خودش 

عکس های که مشاهده کردید مال خیلی وقت پیش هستند اما ظاهراً آقا مهرداد خیلی بهشون علاقه داره و برای همین هم پینشون کرده به هر حال جدای از این سری عکس ها، کمی که تو صفحه شخصی ایشون بگردید می‌بینید که مهرداد صدیقیان همچین هم از مدل شدن بدش نمیاد و اتفاقا که خیلی هم تو این کار استعداد داره و همچین این ژست گرفتن ها بهش میشینه که نگو، به علاوه این که میبینم در جشنواره ها و مراسم های مهم با دقت بسیار زیاد در انتخاب لباس ها و سبک پوششی همیشه مثل یک مدل حرفه ای و درجه یک حضور پیدا می‌کنه. 

مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان

بیوگرافی مهرداد صدیقیان و ماجرای مشهور شدنش

مهرداد صدیقیان متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۷ است که همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم سال ۸۴ به طور حرفه ای هنر بازیگری رو آغاز کرد و تا به حال هم دو بار به خاطر فیلم های اتوبوس شب و ماجرای نیمروز نامزد جایزه سیمرغ بلورین شده. اتوبوس شب همون فیلمی بود که باعث درخشیدن واقعی مهرداد صدیقیان شد و اون رو به عنوان یک بازیگر حرفه ای به جامعه سینما و تلویزیون معرفی کرد و بعد از اون هم سریال مدینه در سال ۱۳۹۳ ثابت کرد که آقا مهرداد سینما و تلویزیون براش فرقی ندارن و همیشه بهترین خودشه. آخرین تصویری هم که الان از مهرداد صدیقیان دیده شده حضورش در برنامه مهمونی آقای ایرج طهماسب به عنوان مهمان برنامه بود که حسابی هم از این برنامه استقبال شد.

مهرداد صدیقیان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها