|

تولد برگ ریزون "لیلا برخورداری" اینستارو ترکوند؛ خانوم رهنما تو آرایشگری کارت درسته ها

leila barkhordari shayanews

لیلا برخورداری بازیگر سریال خواب و بیدار می باشد که توسط مریم رهنما میکاپ آرتیست خفن آرایش شد با کلییی تغییر چهره!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- لیلا برخورداری بازیگر قدیمی و دوست داشتنی ایرانی می باشد که البته چند سالی میشه از این عرصه دور شده و فیلم و سریالی ازش دیده نمیشه! شاید هم دلیل این موضوع کم کار بودن آقای مهدی فخیم زاده باشه چرا که لیلا برخورداری بیشتر در سریال های این بازیگر و کارگردان معروف و جذاب بازی میکرد!

حالا شاید اصلا لیلا برخورداری رو به اسمش یادتون نیاد و یا شاید هم دهه هشتادی باشید و اصلا سریال های این بازیگر رو چندان ندیده باشید اما خانوم بازیگر در سریال هایی مثل خواب و بیار، حس سوم، ساختمان 85 و... ایفای نقش داشته است. احتمالا حالا دیگه یادتون بیاد لیلا خانوم کدوم بازیگر هستن!

اما ه تازگی مریم رهنما که یکی از میکاپ آرتیست های قهار و کاربلد ایرانی هستش لیلا برخورداری رو آرایش کرد اما نکته اینجاست که خانوم آرایشگر یه جور زد و چهره این بازیگر رو از این رو به اون کرد که خیلی از کاربران گفتند تا اسمش رو نخوندیم متوجه نشدیم اصلا کی هست!! البته که سبک مریم رهنما این چنین اشت و تو کار آرایش های غلیظ در حدیه که تغییر چهره میده. در ادامه این تصاویر رو مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

لیلا برخوراری و اینستاگرام پر هیاهو

البته که ظاهرا این اولین باری نیست که لیلا برخورداری مدل میکاپ شده اما اینبار تغییر چهره خانوم بازیگر بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. لیلا برخورداری در اینستاگرام نیز هواداران بسیاری دارد و بیش از 244 هزار کاربر دنبال کننده خانوم بازیگر هستند.

وی از علاقمندان آرایش است و چهره نچرالی دارد. لیلا برخورداری از بی حاشیه ترین هنرمندان میان خانومای بازیگر نیز می باشد که البته ناگفته نماند میکاپی که بالاتر دیدید برای تولد وی بود با سورپرایزی که واسش گرفتن، کیک تولد!

Untitled

بیوگرافی جالب لیلا برخورداری

لیلا برخورداری متولد 20 اردیبهشت 1357 در همدان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ االتحصیل لیسانس رشته بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد که با نقش کبری در خواب و بیدار مشهور شد.

در شهرستان ملایر استان همدان به دنیا آمد ، فرزند سوم خانواده است و دو خواهر و دو برادر دارد ، پدرش اهل روستای کهکدان شهرستان بروجورد لرستان است.

Untitled

بعد از کلی تئاتر حالا نوبت دوربین

بعد از 13 تجربه تئاتر در سال 1379 بازی در جلوی دوربین را با سریال دورن سرکشی به کارگردانی کمال تبریزی کنار لادن مستوفی و بهناز جعفری تجربه کرد.

شهرت با خواب و بیدار

لیلا برخورداری سال 1380 وقتی 23 ساله بود برای بازی در نقش کبری در سریال خواب و بیدار دعوت شد و با نقش یک دختر عقب مانده به شدت درخشید.

خودش می گوید: من در کلاس های آقای فخیم زاده شرکت کرده بود و با توجه به شناختی که ایشان از من داشتند نقش کبری را به من پیشنهاد کردند.

Untitled

از کاراته باز ماندم

وقتی نوجوان بودم به همراه خواهرم برای آموزش کاراته به باشگاه می رفتم ، اتفاقا در این مسیر هم موفق عمل کردم و توانستم ظرف مدت کوتاهی کمربند قرمز بگیرم.

اما مادرم با این ورزش مخالف بود چرا که حس می کرد کاراته خشن تر از آن است که یک دختر بخواهد به آن بپردازد  به همین خاطر این رشته را نیمه کاره رها کردم .

مدیتیشن و یوگا

در کنار ورزش های مختلفی که انجام می دهم ، علاقه زیادی به مدیتیشن و یوگا دارم و در روز حدود بیست تا سی دقیقه را صرف این کار می کنم.

این موضوع باعث می شود که تمرکز بیشتر را در زندگی برای انجام کارهای مختلف به دست بیاورم و بتوانم با آرامش به کارهای مختلفم بپردازم.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی