|

سلفی پر رنگ و لعاب "نیلوفر شهیدی" با آقای آرایشگر؛ زیباییِ خانوم بدون میکاپ غیب شد!

nilofar shahidi shayanews

نیلوفر شهیدی بازیگر سریال گاندو ظاهرا در فیلمی جدید ایفای نقش دارد که عکسش با یک آقای جوان در اتاق گریم سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیلوفر شهیدی بازیگر شناخته شده و البته مدلی جذاب می باشد که تا به حال بارها برای میکاپ به عنوان مدلینگ دعوت شده و از حق هم نگذریم حالا درسته که میزان لوازش آرایش زیاد و حرفه ای هستش و کلی هم ادیت و فتوشاپ خورده اما در مجموع چهره خوبی برای اینکار دارد و به اصطلاح خوش آرایش است!

نیلوفر شهیدی رو ممکنه با اسمش یادتون نیاد کدوم بازیگره اما اگه از بیننده های سریال "به کجا چنین شتابان" بوده باشید قطعا ایشون رو یادتون میاد که نقش دختری چادری رو داشت که قرار بود با یونس ازدواج کنه! بله درسته ایشون همون دختر مثبت و محجبه ای هستن که حالا استایل هایی نه چندان متعارفی ازشون دیده میشه و به نسبت قبل هم وزن بالایی دارن!

نیلوفر شهیدی انگاری جدیدا فیلمی در راه دارند چرا که چند باری فیلم یا عکس از اتاق گریم گذاتشن که خب یکی از اونها همراه با آقایی جوان هستش و در نگاه اول کاربران فکر کردند گریمور ایشون آقا بوده!

Untitled

نیلوفر شهدی کِی انقدر شاخ شد؟!

نیلوفر شهیدی بسیااار زیاد اهل گشت و گذاره و خلاصه نمیزاره بهش بد بگذره. خانوم بازیگر مدتی پیش هم تصاویری با خانوم آرام جعفری منتشر کردند که باعث شد آبروی آرام جعفری به خطر بیوفته چرا که عکس هایی از ایشون منتشر کردند که چندان متعارف نبود و با لباسی بسیار کوتاه بود و حرف و حدیث هایی برای خانوم بازیگر ایجاد شد.

از این ها که بگذریم انگاری بین بازیگرای خانوم به نوعی مسابقه ایجاد شده چرا که همشون باهم عکس و ویدو در صفحه اینستاگرامشون منتشر می کنند که یا تو دشت و دمن هستند و یا در رستوران و سفر خارجه!! شاید هم کسی از این قافله عقب بمونه بی کلاسیه، آخه اینهمممه؟!

Untitled

آرام جعفری و نیلوفر شهیدی روابطی بسیار صمیمی و دوستانه هم دارند. دو خانوم بایگر ظاهرا مجردی و دو نفره به سفر رفته اند و در ماشین حین رانندگی هم دابسمش گرفتند و هر دو در پیج های خود به اشتراک گذاشتند و برای هم لاو ترکوندن.

درآمد نیلوفر شهیدی از راه خوشگلاسیون!

اما گفته بودیم نیلوفر شهیدی مدله! این روزا بسیاری از خانومای بازیگر حالا یا به دلیل چشم و هم چشمی و یا به خاطر کمبود پیشنهاد کاری در سینما و تلویزیون به کارهایی رو آوردن که اصلااا مناسبشون نیست اما خب چون مشهورن و حالا هم در اینستاگرام هر کی بیشتر معروفه مد شده، بازیگران نیز از این راه استفاده کرده و مثلا با وزن و هیکلی نه چندان زیبا مدل لباس میشن و یا با چهره هایی نه چندان جذاب مدل میکاپ میشن مثل خانوم بهاره رهنما که در هر دو یَد طولایی داره، چرا؟ چون معروفه و با حاشیه سازی خودش رو کشیده بالا و حالا نِرخِشم بالاست!

نیلوفر شهیدی نیز به دلیل یکی از مواردی که گفتیم به این سمت رفته. در ادامه نمونه هایی از میکاپ خانوم بازیگر را مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

بیوگرافی جالب نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی متولد 1360 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر می باشد، از تلویزیون شروع و در این قاب به شهرت رسید، و از پنه‌ لوپه کروز بعنوان الگوی هنری خود یاد می کند.

وقتی خانوم بازیگر زورکی میخواد بازیگر شه!

دو برادر کوچک تر از خود دارد و می گوید رابطه بسیار صمیمی با هم دارند. پدرشان آقای اسفندیار شهیدی، مدیر فیلمبرداری سابق سینما و تلویزیون است که هیچ علاقه ای به ورود دخترش به عرصه هنری و بازیگری نداشت، خودش می گوید :

پدرم دوست نداشت من وارد سینما یا حوزه بازیگری شوم با اینکه در رشته هنر در دانشگاه قبول شدم باز هم اجازه نداد در این رشته تحصیل کن به همین دلیل مهندسی کامپیوتر خواندم.

بدون اجازه پدر تصمیم گرفتم در کلاس‌ های بازیگری ثبت‌ نام کنم که باز بابا متوجه شدند و نتوانستم این کلاس‌ ها را ادامه دهم تا اینکه سرنوشت مسیرم را تغییر داد.

Untitled

Untitled

ازدواج رویایی نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی ازدواج کرده و متاهل می باشد، انتشار عکس مدل میکاپ ایشان و همسرشان در آبان 1398 تایید رسمی ازدواج وی بود

البته که نیلوفر خانوم شهیدی همانند بسیاری از همکارانش مثل متین ستوده و الهام حمیدی با انتشار تصاویری رویایی از خود و کپشنی بسیار عاشقونه خبر از ازدواجشان دادند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی