|

موی باز و تمام فرِ "مهتاب ثروتی" چشم همه رو به خودش دوخت؛ خالکوبی خانمو!

mahtab servati shayanews

الناز حبیبی به مناسبت تولد سی سالگی مهتاب ثروتی استوری هایی منتشر کرد و زادروزش را تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

مهتاب ثروتی بازیگر خوش چهره و ناز ایرانی می باشد که سی سال سن دارد اما بیبی فیس است. وی به تازگی در سریال جذاب شبکه خانگی "خاتون" نقش "ماری" را ایفا کرد و بیش از پیش شناخته شد.

به گزارش«شایانیوز» مهتاب ثروتی قبل از این در فیلم «پاستاریونی» همراه با گوهر خیراندیش و سام درخشانی بازی کرد که کِراش خیلی ها شد. این بازیگر جوان ابدا در پشت صحنه فعالیت داشته سپس به تئاتنر و بعد هم سینما و تلویزیون ورود کرد.

مهتاب ثروتی شخصیتی آرام دارد که اگر میخواست همانند خیلی ها با حاشیه و سر و صدا خود را شناخته شده کند به خاطر چهره خوشگلش قطعا میتوانست جایگاه بالاتری نسبت به الان داشته باشد. وی در اینستاگرام هم به نسبت همکارانش تعداد فالوور های خیلی کمتری دارد اما تصاویر زیبایی را به اشتراک می گذارد. مهتاب ثروتی دوم بهمن ماه زادروز تولدش است که الناز حبیبی به او این گونه تبریک گفت.

Untitled

بیوگرافی مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی متولد 2 بهمن 1370 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمده و یک خواهر بنام نگین و یک برادر بنام امیر دارد. مهتاب ثروتی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

او سال 1388 در رشته عکاسی وارد دانشگاه شد و دو سال بعد بصورت حرفه ای فعالیت خود را بعنوان عکاس ، از پشت صحنه تئاتر آغاز کرد.

mahtabservati_1637601771

مهتاب ثروتی برای اولین بار در سریال کیمیا و در نقش "سلما" دختر جنوبی که دوست صمیمی کیمیا بود حضور پیدا کرد. اولین تجربه او در تلویزیون نیز مربوط به بازی اش در سریال "در جستجوی آرامش" به کارگردانی سعید سلطانی می باشد که در تابستان 1396 از شبکه تهران پخش شد.

از آثار مهم او می توان به بازی در سریال خاتون، متولد 65، پاستاریونی و حریم شخصی اشاره کرد.

20170710225330303

مهتاب علاوه بر عکاسی و بازیگری در سینما، در زمینه تئاتر نیز فعالیت دارد. او اولین بار در سن 23 سالگی در یک نمایش بازی می کند و در نمایش ایران-استرالیا اولین تجربه بازیگری بر روی صحنه تئاتر را به دست می آورد. او به علت فعالیت در زمینه عکاسی تا حدی با فضای بازیگری آشنا بود و همین امر باعث شد تا بازی تأثیر گذاری در تئاتر داشته باشد.

mahtabservati_1631087997

مامانم همراهم است

اگر بخواهم اسم یک نفر را بگویم که تو این مسیر بهم کمک کرده ، مامانم بود.

میتونم بگم مامانم بهترین دوست من است و تنها کسی که میدونم اگر یک ماجرایی داشته باشم می توانم اولین نفر به او زنگ بزنم و بگویم. ما (من و مادرم) درباره هر چیزی در جهان می توانیم ساعت ها باهم حرف بزنیم.

mahtabservati_1628442926

در ادامه تصاویری اینستاگرامی از مهتاب ثروتی را مشاهده می کنید.

mahtabservati_1621326412

mahtabservati_1544514497

mahtabservati_1618340804

cinamapersia_1576926896_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فراموش شده ارسالی در

    جدیداً این هنرپیشه ها ، تو هر عکس یه جاشون رو نشون میدن و چندتا عکس در موقعیتهای مختلف میذارن تا شما پازلشون رو کامل کنین. مادر بزرگم راست میگفت ، زن اگه تو شیشه در بسته هم باشه ، اون کاری که میخواد رو انجام میده!!!!

    • آدم باش تروخدا ارسالی در

      آره والا به قرآن مادر بزرگت راست میگه!،!.........حالا نه همشون!بعضی ها مثل خانم مهتاب ثروتی!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی