|

پورشه

نسخه هیبریدی پورشه 911؛ آماده برای دریدن خیابان ها

Porsche 911 Hybrid Variant To Debut Soon

ظاهرا حضور خودروی مسابقه ای هیبریدی 911 پورشه در جاده ها نزدیک است و زمان زیادی تا رونمایی آن باقی نمانده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مطمئنا مدت هاست که خبرها و شایعات مربوط به نسخه هیبریدی پورشه 911 را شنیده اید، اما با توجه به گزارشی که سایت خبری Motor1 به تازگی منتشر کرده است ظاهرا حضور خودروی مسابقه ای هیبریدی 911 پورشه در جاده ها نزدیک است و زمان زیادی تا رونمایی آن باقی نمانده است.

porsche-911-safari-facelift-spy-photos

متاسفانه عوامل خودروسازیِ اسطوره ایِ ایتالیایی تاکنون اطلاعاتی را در رابطه با پیشرانه این خودرو منتشر نکرده اند اما ظاهرا 911 جدید از پلاگین هیبریدی استفاده نخواهد کرد و بیشتر به فناوری برگرفته از بخش موتورهای اسپرت پورشه و خودروهایی مانند 919 هیبریدی تکیه خواهد کرد.

porsche-911-safari-facelift-spy-photos (2)

با این حال پورشه گفته است که قصد دارد با پیشرانه ای جدید، به جای تمرکز بر روی راندمان خودرو به عملکرد آن بپردازد. یکی از شایعاتی که هول پیشرانه این خودرو به گوش می رسد، مدعی شده است که 911 می تواند حدود 700 اسب بخار قدرت تولید کند.

porsche-911-safari-facelift-spy-photos (3)

اخیرا عکس هایی از این خودروی زیبا و قدرتمند منتشر شده است که ما آن را سافاری می نامیم. هرچند اندکی استتار بر روی این خودرو دیده می شود اما هنوز می توان دید که پورشه نمای جلویی را کمی گسترش داده است و در پایه ی کاپوت نیز دریچه هایی قرار دارند که یادآور GT3 می باشند.

porsche-911-safari-facelift-spy-photos (4)

قسمت پشتی سافاری شاید کمی غیر منتظره به نظر برسد؛ لوله های اگزوز بیضی شکل، اسپویلر عقب و یک پنل بزرگ که سپر را پوشش داده است.

porsche-911-safari-facelift-spy-photos (5)

تاریخ عرضه 911 سافاری همچنان یک راز باقی مانده است. اگرچه، ما نسبتاً از نمایش اولیه آن در سال 2022 مطمئن هستیم. همچنین به طور قطع نمی دانیم که آیا پورشه قصد دارد این مدل را همزمان با به روز رسانی 911 رونمایی کند یا یک رویداد جداگانه را برای آن در نظر گرفته است.

porsche-911-safari-facelift-spy-photos (7)

برای کسانی که نمی دانند در ارتباط با پورشه 911 که در حال حاظر موجود است و چشم به راه به روز رسانی می باشد باید بگوییم که، نسل هفتم خودروی لوکس و دو درِ اسپرتِ پورشه می باشد که در سال 2021 رونمایی شد.

porsche-911-safari-facelift-spy-photos (9)

این خودروی بی نظیر از پیشرانه 3/8 لیتری 6 سیلندر توئین توربو شارژ برخوردار است و 572 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. البته باید در نظر داشته باشید که پورشه 911 در مدل ها و تریم های متفاوتی به بازار عرضه شده است.

porsche-911-safari-facelift-spy-photos (10)

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها