|

عشقولانه پر احساس رونالدو واسه نامزدش؛ جورجینیا و تحفه های لاکچری واسه رفقاش!

Georgina Rodríguez shayanews

به نظر جورجینا رودریگز خواهرش رو هم خیلی ریز داره وارد دنیای خفن های اینستاگرامی میکنه!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- اگه نگیم جورجینا این روزها خبرهاش و حاشیه هاش از خود رونالدو بیشتر شده اشتباه نکردیم. همسر اسطوره پرتغالی تقریبا 24 ساعته تو فضای مجازی مشغول انتشار تصاویر خودش، بچه هاش و کسب و کارش هست. رونالدو از وقتی رفته النصر حسابی مورد انتقاد قرار گرفت اما به نظر میرسه پول هنگفتی که اون از عرب ها گرفته هم روی زندگی جورجینا خفن تاثیر گذاشته.

همیشه پشت سر جورجینا این حرف هست که اگه رونالدو نبود اون هیچوقت نمیتونست یه زندگی لاکچری رو تجربه کنه و انقدر هم مشهور بشه. حالا به نظر میرسه اون خواهرش رو هم میخواد وارد دنیای فضای مجازی کنه و ایوانا رودریگز هم بشه کپی دومی از جورجینا. ایوانا تو این پستی که منتشر کرده نوشته: روز خرید با همرا با خواهر!

Screenshot_20230322_132755_Instagram

عاشقانه تحسین برانگیز رونالدو خطاب به زنش!

نام جورجینا به دلیل پخش سری دوم مستندش در تیتر خبرگزاری‌ها قرار گرفته و این مدل و اینفلوئنسر مشهور با صداقتی که در نشان دادن جنبه‌های گوناگون زندگی‌اش به مخاطبان دارد سر و صدای زیادی به پا کرده است.

فصل دوم مستند موفق جورجینا رودریگز به نام «من جورجینا هستم» از نتفلیکس منتشر شد. فصل اول این مستند با موفقیت چشمگیری همراه بود و به لیست ۱۰ برنامه پرمخاطب نتفلیکس راه پیدا کرد. به گفته جورجینا فصل دوم خودمانی‌تر و صمیمانه‌تر است چرا که او در این سریال به دردناک‌ترین لحظات زندگی خود که همان از دست دادن نوزادش است اشاره کرده و جنبه‌های دیگری از زندگی مشترکش با کریستیانو رونالدو را به مخاطبان نشان داده است.

به بهانه پخش فصل دوم مستند جورجینا، کریستیانو رونالدو در استوری اینستاگرامش با مخاطب قرار دادن نامزدش نوشته: «به تو افتخار می‌کنم عشقم».

250320231679777285

خواننده مشهور و دختر شایسته روی مُخ جورجینا

وقتی که رونالدو از منچستر جدا و راهی عربستان شد، جورجینا هم زندگیش کاملا تغییر کرد. هم نوع پوشش و هم به وجود اومدن حاشیه هایی پیرامون رونالدو و صحبت های زنان مشهور عرب!. یکی از این زنهای مشهور عرب که حسابی جورجینا رو زیر سوال برد که تو هرچی داری از رونالدو داری، خواننده مشهور عرب سمیه الخشاب هستش. این خواننده گفته: افتخار اون اینه که فقط زن رونالدو هست و هیچی از خودش نداره و با عمل جراحی تونسته این شکل و قیافه رو درست کنه! اون تو ادامه گفته من از جورجینا زیباتر هستم و عرب ها باید از من بیشتر خوششون بیاد تا یه مدل آرژانتینی!

DK-TALKSPORT-RONALDO-

موضوع دیگه ای که خیلی خیلی حاشیه ساز شد مصاحبه دختر شایسته کشور بحرین بود. شیلا سبت که عکس رو در پایین مشاهده می کنید گفته که مشکلی نداره زن دوم رونالدو بشه و و کنار جورجینا زندگی کنه. اما اون برای کریس شرط خیلی خاصی هم گذاشته، شرط اینه که رونالدو باید مسلمان بشه!

shailasabt_225372189_598291704472681_636018541972535798_n

مستندی که رازهای زندگی جورجینا رو فاش میکنه

در مورد زندگی جورجینا و حواشیش مستندی با عنوان «من جورجینا هستم» منتشر شده بود و حالا فصل دوم این مستند حسابی جنجال به پا کرده. قراره این مستند ۲۴ مارس در سراسر جهان پخش بشه. تو این مستند جورجینا در مورد مرگ فرزندش هم صحبت های زیادی کرده. دختر جورجینا رودریگز و رونالدو که اسمش بلا اسمرالدا هست تو ماه آوریل سال 2022 تو بیمارستانی در شهر منچستر به دنیا اومد اما برادر دوقلویش درگذشت. رنج و عذابی که خودش و رونالدو از این اتفاق تلخ کشکیدن بخش مهمی از این مستند هست. تو یه قسمت از این مستند که تریلرش پخش شده جورجینا با اشک میگه: زندگی سخته، زندگی ادامه داره. من دلایل زیادی برای این که قوی بمونم و زندگی کنم دارم.

یه سایت اسپانیایی به اسم Vanettes هم تونسته به دو قسمت مستند دسترسی پیدا کنه.  این سایت فاش کرده جورجینا عاشق غذاست و مخصوصا گوشت خوک. جورجینا رودریگز گفته بدون گوشت خوک نمیتونه زندگی کنه!

gnfgh

تحفه های برند و گرون جورجینا واسه رفقاش!

جورجینا جزو معروف ترین مدلینگ های حال حاضر دنیاس و برندهای مختلف سر و دست میشکونن تا خانوم براشون کت واک کنه و کالاهای اون هارو تبلیغ کنه. خانوم خانوما به تازگی ویدیویی منتشر کرده تو اینستاگرامش که چند تا از رفقای نزدیکش رو دعوت کرده و به اون ها از برندهای لوکسی که سفیرشونه هدیه میده.

خاص بازی های جورجینا تو ریاض

جورجینا رودریگز خیلی به لباس های پر زرق و برق، جواهرات و اکسسوری های لاکچری علاقه داره. اون همیشه هدیه های خاص خودش رو که از رونالدو میگیره به سرعت تو صفحه 47 میلیون فالووری خودش یا پست میکنه یا استوری. خیلی ها اون رو متهم میکنن داره کلاس میذاره اما خیلی ها هم میگن  اون فقط نماینده چند برند‌ گرانقیمت و معروف تو دنیای مد است و اهل فخرفروشی و این چیزا نیست. همین چند وقت قبل که جورجینا به همراه بچه های خودش رفته بودن کویر و صحرانوردی، اون با حلقه الماس که مشخصه خیلی ارزش مالی داره تو انگشتش داشت و یه دستبند الماس فوق لوکس هم روی مچ دستش بسته بود. اینهایی که گفتیم چند مورد بود از ده ها استوری و پست. میگن ارزش جواهراتی که خانم جورجینا رودریگز داره نزدیک به  3.4 میلیون پوند هست. دستبند، گردنبند و حلقه.

یکی دیگه از مشکلات جورجینا تو عربستان نوع پوشش لباس هاش هست. اون بارها در ریاض لباس های ناجور پوشیده که مورد انتقاد خیلی ها هم قرار گرفته. به نظر میرسه حالا حالا ها حاشیه های این خانم تو عربستان تمامی نداره!

gorginya

البته اینم بگیم که خانوم علاوه بر اینکه یه مدل جذاب و پرطرفداره یه مامانِ مهربون و یه همسر عالی واسه کریسه و این موضوع رو میشه از عکس و ویدیوهایی که تو صفحه شخصیش منتشر می کنه فهمید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی