|

گام بلند تلگرام برای عرضه سهام خود در بورس

تلگرام قصد دارد سهام خود را طی دو سال آینده عرضه کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- منابع آگاه فاش کردند که شرکت تلگرام قصد دارد سهام خود را طی دو سال آینده عرضه کند.

روزنامه اقتصادی ودوموستی روسیه به نقل از منابع آگاه فاش کرده است که شرکت تلگرام در حال بررسی عرضه سهام خود تا دو سال آینده است و پیش بینی می شود این شرکت رقمی بالغ بر 30 تا 50 میلیارد دلار ارزش گذاری شود.

بر اساس این گزارش یک منبع آگاه تاکید کرده است که زمان عرضه سهام شرکت تلگرام بستگی به شرایط بازار خواهد داشت و نحوه عرضه سهام این شرکت نیز یا به صورت عرضه اولیه یا عرضه مستقیم یا از طریق ادغام با یک شرکت خاص (SPAC) خواهد بود. 

منابع آگاه گفته اند که شرکت تلگرام در حال تجزیه و تحلیل های لازم برای عرضه سهام خود است و هنوز درباره منطقه مناسب و بازار بورسی که قرار است سهام خود را عرضه کند، تصمیم گیری نکرده است. 

منابع آگاه به روزنامه ودوموستی گفته اند که رضایت بخش ترین روش عرضه سهام شرکت تلگرام، عرضه مستقیم سهام این شرکت در بورس نزدک یا بازار سهام هنگ کنگ است. 

این روزنامه افزود: به نظر می رسد بازار بورس هنگ کنگ بهترین انتخاب برای مکان عرضه سهام تلگرام باشد زیرا 40 درصد کاربران تلگرام در آسیا هستند. پیش بینی می شود سهم کاربران آسیایی تلگرام تا زمان عرضه سهام این شرکت در سال 2023 به بیش از 50 درصد افزایش یابد و تعداد کل کاربران این پیام رسان نیز به بیش از یک میلیارد نفر خواهد رسید. 

تلگرام که از سال 2013 میلادی رسما فعالیت خود را آغاز کرده است، هم اکنون بیش از 500 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. 

ماه گذشته تلگرام از طریق فروش اوراق قرضه بیش از یک میلیارد دلار منابع مالی جذب کرد. 

منابع آگاه بر این باورند که تلگرام 25 درصد سهام خود را عرضه خواهد کرد و این سهام در بازارهای بین المللی قابل معامله خواهد بود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها