|

دابسمش ساسی مانکن بسازید جریمه و زندانی‌ دارد

طبق اطلاعیه دادسرای ارشاد تهران ساخت و انتشار دابسمش ویدیو جنجالی ساسی مانکن جرم است و با منتشر کننده برخورد قضایی انجام می شود.

لینک کوتاه کپی شد

انتشار ویدیو جدید ساسی مانکن با محتوای مستهجن باعث شد موجی از واکنش های منفی در فضای مجازی مطرح شود. خیلی از فعالان حوزه و کودک و نوجوان هم با ابراز نگرانی اعلام کردند در بقیه کشورهای دنیا اگر کسی کودکان را به تماشای صحنه های مستهجن تشویق کند، با واکنش منفی مردم و دولت مواجه می‌شود و یک باور جمعی برای مقابله با آزارجنسی کودکان وجود دارد.

حتی محمد سرشار رئیس شبکه کودک و نوجوان با انتشار پستی در اینستاگرام از دادستانی، وزارت ارتباطات و پلیس فتا درخواست کرد براساس بند ۶ ماده۱۰ قانون حمایت از اطفال و نوجوانان، با کسانی که به این محتوای مبتذل، دسترسی کودکان را ایجاد می‌کنند یا آن را به آنها ارایه می‌دهند؛ برخورد کنند.

بر این اساس و پس از این ابراز نگرانی ها دادسرای ارشاد تهران درباره ساسی مانکن اطلاعیه ای صادر و از برخورد با باند سازنده موزیک‌ویدئوهای مستهجن و نزدیک به سایت‌های قمار و شرط‌بندی ساسی خبر داد.

 

اطلاعیه دادسرای ارشاد تهران به شرح زیر است: در پی وصول گزارش‌های متعدد مبنی بر اظهار نگرانی گسترده مردم درباره انتشار ویدئویی سخیف و هنجارشکن از سوی یک خواننده خارج‌نشین، این مرجع قضائی متعهد می‌شود در صورت انتشار موزیک‌ویدئوی کامل ساسان حیدری ملقب به ساسی، ضمن اقدام قانونی برای پیگرد قضائی نامبرده در مراجع بین‌المللی، برخورد با همکاران، کمک‌کنندگان و ارسال‌کنندگان دابسمش به این فرد در داخل کشور نیز به‌اتهام تشویش اذهان عمومی، کمک به اشاعه فحشا، تزویج بی‌بندوباری و کمک به در معرض آسیب قرار دادن کودکان و نوجوانان، در دستور کار قرار گیرد.

دادسرای ارشاد به مردم شریف و نگران ایران، اطمینان خاطر می‌دهد بنا بر رسالت قانونی خود در صیانت از آرامش روانی و امنیت اخلاقی آنها از هیچ اقدام و تلاشی فروگذار نکند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها