|

افزایش قیمت نفت چه تاثیری در بورس دارد؟

کارشناسان معتقدند حتی برخی از اخبار مثبتی که منتشر می‌شود تاثیری بر روند معالات ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

بازار سرمایه همچنان در روند نزولی قرار دارد. کارشناسان معتقدند حتی برخی از اخبار مثبتی که منتشر می‌شود تاثیری بر روند معالات ندارد. صف‌های فروش همچنان در بازار حاکم و بسیاری از نمادهای شاخص‌ساز با حجم بالایی از عرضه همراه هستند.

شاخص هفته دوم اسفند را با یک روند نوسانی طی کرد اما سیر نزولی شاخص ادامه ‌دار بود. با شروع معاملات هفته سوم اسفند افزایش عرضه از سوی سهامداران ادامه دارد و شاخص بازار آغاز معاملات را با سیر نزولی شروع کرد.

11

همانطور که کارسناسان بازار سرمایه معتقد بودند تزریق ۹ هزار میلیارد پول از سوی صندوق ‌ها تاثیری بر بازار ندارد، نزولی و  روند افزایش عرضه در نمادهای شاخص‌ساز همچنان ادامه دارد.

12

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه درباره خبر کاهش تولید نفت عربستان اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در بازار حاکم است، این اخبار تاثیری در بازار ندارد. همانگونه که در شش ماهه اول سال اخبار منفی بر سیر صعودی بازار تاثیری نداشت، در شرایط امروز بازار اخبار مثبت نظیر افزایش قیمت نفت که نزدیک به ۷۰ دلار شده است، کاهش تولید نفت عربستان برای متعادل کردن قیمت نفت، الزام تزریق پول از سوی صندوق‌ها و اخباری ازاین دست به نوعی سوخت می‌شوند و تاثیری بر بازار نمی‌گذارند.

این کارشناس ادامه داد: بازار ما متاثر از نوسان قیمت دلار است و اخباری که باعث کاهش یا افزایش نرخ دلار شود می‌تواند تاثیر زیادی در روند معاملات داشته باشد.

پیشنهاد می شود:

منبع: تجارت نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها