|

CX50 شاسی بلند جذاب مزدا کی و با چه قیمتی به ایران می رسد؟

آفتاب خودرو قرار است اولین سری از خودروهای شاسی بلند مدل CX30‌ مزدا را وارد کند و در اختیار جانبازان قرار دهد

لینک کوتاه کپی شد

در دور جدید واردات خودرو شاهد بازگشت مزدا به ایران هستیم. شرکت آفتاب خودرو واردات سه محصول مزدا شامل مزدا۳، CX50 و مدل CX30‌ را در دستور کار دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از روزگار خودرو؛ حال قرار است مزدا CX50 به عنوان اولین شاسی بلند این خودروساز ژاپنی در بازار ایران البته برای جانبازان عرضه شود.

فیلم تست و بررسی مزدا CX50

مشخصات فنی مزدا CX50 آفتاب خودرو

مزدا CX50 در نسخه های مختلفی به بازار جهانی عرضه شده است. این خودرو مجهز به پیشرانه های ۲ و ۲.۵ لیتری است که این پیشرانه ها هم به صورت توربو، تنفس طبیعی و هایبرید در بازارهای جهانی عرضه شده‌اند. هنوز مشخص نیست که این خودرو با چه مشخصاتی به بازار ایران عرضه می‌شود. نسخه ای که این خودرو برای تست و بررسی توسط روزگار خودرو در دسترس قرار داشت مجهز به پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر توان ۱۵۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۰۰ نیوتن.متر بود. این خودرو همچنین در برخی نسخه‌ها به صورت چهار چرخ محرک عرضه شده است.

mazda-cx-50-12

شاسی بلند مزدا با چه قیمتی وارد بازار می شود؟

هنوز قیمت نهایی مزدا CX50 مشخص نشده است و باید منتظر عرضه این خودرو در سامانه یکپارچه ویژه جانبازان باشیم. قیمت این خودرو در بازار جهانی بین ۳۰ تا ۴۳ هزار دلار است بنابراین کف قیمت مزدا CX50 به پول ایران حدود ۱.۸ میلیارد تومان می‌شود که البته رقم نهایی قطعا بالاتر خواهد بود.

مزدا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها