|

آغاز فروش کلوت اتوماتیک با قیمت جدید

طرح فروش پیکاپ کلوت 80 میلیون گران تر از قبل

مکث موتور شرایط فروش دو مرجله ای پیکاپ کلوت را اعلام کد که نکته آن افزایش 80 میلیونی قیمت بود

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک با قیمت جدید از امروز سه شنبه 8 اسفندماه 1402 فعال شد.

قیمت قبل: 1.870.000.000 تومان

قیمت جدید: 1.950.000.000 تومان

rc2rmfxi15mepaee0m32

پیکاپ کلوت در بازار خریدار دارد؟

کلوت پیکاپ چندان پرطرفداری نیست و در بازار خیلی طالب ندارد و شاید به همین دلیل است که طرح فروش قسطی بدون بهره هم دارد. قیمت کلوت اتومات در بازار آزاد حدود به یک میلیارد و 500 میلیون است. این در حالی است که حتی زمانی که قیمت کارخانه این پیکاپ یک میلیارد و 873 میلیون تومان بود چندان خریداری برای آن وجود نداشت و حالا هم که مکث موتور 70 تا 80 میلیون این خودرو را گران کرده بعید است در بازار طالب چندانی برایش وجود داشته باشد.

orginal

پیکاپ کلوت چه مشخصاتی دارد؟

پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربو شارژ ۴K22 میتسوبیشی مجهز است. این پیشرانه ۲۱۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این پیکاپ از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT است که توان را به چرخ های جلو و عقب منتقل می کند.

این پیکاپ دو دیفرانسیل به دو کیسه هوا، صندلی برقی راننده، سنسور نور، تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه الکتریکی دستی، کروز کنترل، حالت رانندگی تیپ ترونیک، تنظیم الکتریکی انتقال قدرت به چرخ ها، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین دنده عقب، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، سنسور نور، سنسور باران، سامانه پایش فشار باد تایرها و… مجهز است.

5252

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی